Shaun Meyer

شان میر یک مشاور مستقل با بیش از 15 سال تجربه توسعه در Oracle’s JD Edwards EnterpriseOne ، JD Edwards World و Microsoft’s .NET frame است. شاون در مراحل مختلف سی و پنج پیاده سازی و بیش از پنجاه نسخه جدید شرکت داشته است. شاون در توسعه EnterpriseOne با استفاده از JDE API ، C ، C ++ ، C # و Microsoft .NET Framework تخصص دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش ژنریک ها و ویژگی ها در Rust 2021

Generics and Traits in Rust 2021

این دوره به شما می آموزد که از Generics and Traits in Rust برای نوشتن کدهای کارآمد، قابل استفاده مجدد و قابل نگهداری استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که از ژنریک ها در توابع، ساختارها و فهرست ها استفاده کنید، ویژگی ها را پیاده سازی کنید و از ویژگی های پیشرفته برای ساختن انتزاعات قدرتمند استفاده کنید.


آموزش مبانی JD Edwards EnterpriseOne

JD Edwards EnterpriseOne Fundamentals

مدیریت مالی شرکت کار ساده ای نیست ، اما این دوره می تواند کمک کند. شما یک مرور اساسی در مورد راه حل JD Edwards EnterpriseOne ERP Oracle خواهید داشت ، که شامل موضوعاتی مانند مشتری چربی ، برنامه های تعاملی و موارد دیگر است.


آموزش تست برنامه های Rust 2021

Testing Rust 2021 Applications

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از قابلیت اطمینان نرم افزار در Rust اطمینان حاصل کنید. آزمون‌های واحد و ادغام را مسلط کنید، از تمسخر مؤثر استفاده کنید و از ابزارهای داخلی Rust استفاده کنید. یاد بگیرید که کدی را بسازید که با بهترین روش های آزمایشی در آزمون زمان مقاومت کند.


آموزش پیاده سازی همزمانی در Rust

Implementing Concurrency in Rust

این دوره به شما می آموزد که به طور موثر فرآیندهای همزمان در Rust را پیاده سازی و مدیریت کنید و شما را قادر می سازد نرم افزار قوی و با کارایی بالا بسازید.


آموزش مالکیت حافظه و قرض گرفتن در Rust 2021

Memory Ownership and Borrowing in Rust 2021

دو رکن رست ایمنی و سرعت است. Rust می تواند با استفاده از سیستم مدیریت حافظه منحصر به فرد خود، مالکیت و قرض گرفتن، این موضوع را تضمین کند. مسلماً این مهمترین ویژگی Rust است و درک کامل برای تسلط بر Rust ضروری است.


آموزش شروع کار با JD Edwards EnterpriseOne Business Services

Getting Started with JD Edwards EnterpriseOne Business Services

این دوره برای توسعه دهندگان باتجربه JD Edwards EnterpriseOne است که می خواهند اصول اولیه Business Services و نحوه تعامل آنها با اشیاء EnterpriseOne بومی را بیاموزند.


آموزش در حال توسعه اولین برنامه تعاملی JD Edwards EnterpriseOne

Developing Your First JD Edwards EnterpriseOne Interactive Application

این دوره توسعه دهندگانی را هدف قرار می دهد که به دنبال یادگیری نحوه ایجاد برنامه های تعاملی JD Edwards EnterpriseOne با استفاده از فرم طراحی کمک هستند.


آموزش برنامه نویسی کاربردی در Rust 2021

Functional Programming in Rust 2021

این دوره برنامه نویسی کاربردی در Rust را برای کدهای ظریف، مختصر و قابل نگهداری به شما آموزش می دهد. بسته شدن، تکرار کننده ها، ارزیابی تنبل، تغییرناپذیری، توابع مرتبه بالاتر، تطبیق الگو، و مدیریت خطا را با Result و Option بیاموزید...