Sean Amlaner

شان به عنوان آهنگساز ارشد دیجیتال برای استودیوهای جلوه های دیداری فیلم های سینمایی مانند Sony Pictures Imageworks ، استودیوی انیمیشن Walt Disney ، Technicolor ، Rhythm & Hues و بسیاری دیگر کار کرده است. در طول زندگی حرفه ای خود ، او این فرصت را داشته است که در بیش از 40 فیلم سینمایی مانند هالک باور نکردنی ، پاندای کونگ فو ، مردان سیاه پوش 3 و خرابکاری آن رالف کار کند. تجربه آموزشی شان شامل MFA در جلوه های دیداری و BS در انیمیشن شخصیت های سه بعدی است. تجربه استودیویی وی شامل آموزش و نظارت بر هنرمندان بین المللی و محلی ، آهنگسازی و نظارت استریو ، توسعه ابزار و برنامه درسی استودیو/توسعه مواد آموزشی بوده است. شان علاوه بر گسترش مجموعه مهارت های خود ، در فیلم های سینمایی و مستقل و همچنین بسیاری از پروژه های دیگر پس از تولید از جمله موزیک ویدئوها ، آگهی های بازرگانی ، نمایش های تلویزیونی و سایر مکان ها به صورت استریو 2D و 3D کار کرده است. شان یکی از اعضای فعال انجمن جلوه های بصری است و سخنرانی های مربوط به جلوه های بصری را هم در مدارس و هم در مکان های دیگر ارائه داده است. در کنار ، او همچنین به عنوان یک طراح اسباب بازی های کلکسیونی کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش آهنگسازی یک نقاشی مات زنده در NUKE و فتوشاپ

Compositing a Live-action Matte Painting in NUKE and Photoshop

در این آموزش NUKE و Photoshop به مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک نقاشی مات و کامپوزیت اولیه با عملکرد زنده خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8 و Photoshop CS4.


آموزش ترکیب یک منظره اقیانوس متروک در فتوشاپ و NUKE

Compositing a Desolate Ocean Landscape in Photoshop and NUKE

در طول این آموزش های فتوشاپ و NUKE، ما مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک توالی تصویر منظره تخریب شده را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS4، NOKE 8.


آموزش ایجاد یک کامپوزیت اقدام زنده از عناصر مختلف در NUKE

Creating a Live Action Composite from Various Elements in NUKE

در طول این دوره ها ، مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک نقاشی مات و کامپوزیت اولیه با عملکرد زنده را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8 و Photoshop CS4.


آموزش ترکیب و تبدیل استریوسکوپی Nuke

Nuke Stereoscopic Compositing and Conversion

آهنگسازی استریوسکوپی به جنبه عادی بسیاری از استودیوهای فیلم های سینمایی و جلوه های تصویری تبدیل شده است. این دوره روش های خارج از قفسه و همچنین ابزارهای سفارشی تری را برای دستیابی به تصاویر استریو با کیفیت به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 10.


آموزش ایجاد جلوه حمل از راه دور با تصاویر جلوه های مخزن ابری

Creating a Teleportation Effect with Cloud Tank Effects Footage

در این دوره ، ما در مورد چگونگی ترکیب عکس شلیک از راه دور با استفاده از تصاویر عملی جلوه های مخزن ابری بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Nuke 8 و After Effects.


آموزش نقاشی و آهنگسازی مات با عملکرد زنده در NUKE

Live-action Matte Painting and Compositing in NUKE

در این آموزش NUKE ، مراحل مورد نیاز برای ترکیب یک عنصر از پیش ساخته شده و جلوه های بصری در صفحه پس زمینه زنده را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8 و Photoshop CS4.


آموزش تبدیل استریو از یک فیلم دو بعدی به شاهکار سه بعدی در NUKE

Stereo Conversion from a 2D Movie to 3D Masterpiece in NUKE

در طول این آموزش NUKE، ما به مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک تبدیل استریوسکوپی خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 8.