Lauren Nichols

لورن نیکولز یک هنرمند مفهومی و تصویرگر است که در شمال لندن مستقر است. وی پس از تحصیل در انیمیشن در کالج طراحی و ارتباطات راونزبورن ، تصمیم گرفت که می خواهد کار خود را در شهر به عنوان یک هنرمند آزاد در پروژه های مختلف آغاز کند تا اینکه بداند کدام مسیر را در دنیای هنر دنبال می کند. پس از کسب تجربه در زمینه تصویرگری ، انیمیشن ، طراحی و استوری بورد با چندین مشتری و استودیو ، لورن وقت خود را به دنبال علاقه ای تازه به هنر مفهومی در صنعت بازی اختصاص داد. او کارهایی را برای شرکتهایی مانند استودیوی Lionhead ، Blue Zoo ، Partizan و Frontier Developments انجام داده است. اعتبار بازی او شامل Fable ، Kinectimals ، Zoo Tycoon و Elite Dangerous است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی و توسعه مفهوم شخصیت در فتوشاپ

Character Concept Design and Development in Photoshop

در طول این دوره ها شما فرآیند ایجاد و توسعه یک شخصیت اصلی و همچنین یادگیری روش من برای نقاشی دیجیتالی را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.


آموزش ایجاد رمان های طنز و گرافیک

Creating Comics and Graphic Novels

آیا تا به حال آرزو داشته اید که داستان های خود را در رمان گرافیکی شخصی خود زنده کنید؟ این دوره اصول ایجاد یک رمان یا کمیک گرافیکی ، از جمله برنامه ریزی ، دوربین ، رنگ ، ترکیب صفحه و غیره را به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: ...