Richard Hicks

ریچارد ام. هیکس (MCP ، MCSE ، MCTS ، MCITP: EA ، MCSA ، MVP) یک کارشناس امنیت شبکه و متخصص در فن آوری های مایکروسافت است. او بنیانگذار و مشاور اصلی Richard M. Hicks Consulting ، Inc است و در کمک به سازمانهای کوچک و بزرگ برای اجرای DirectAccess ، VPN ، PKI و طیف گسترده ای از راه حل های شبکه ای و امنیتی در مایکروسافت و سیستم عامل های شخص ثالث متمرکز است. وی به عنوان یک Microsoft Cloud و Datacenter MVP ، به سراسر جهان سفر کرده است و در مورد شبکه و امنیت مایکروسافت با مهندسان شبکه ، مدیران امنیتی و متخصصان فناوری اطلاعات صحبت کرده است. ریچارد بیش از 20 سال تجربه کار در محیط های محاسبات شرکتی در مقیاس بزرگ دارد و راه حل های دفاع محیطی و راه حل های دسترسی از راه دور ایمن را برای برخی از بزرگترین شرکتهای جهان طراحی و مستقر کرده است. ریچارد نویسنده * Implementing DirectAccess with Windows Server 2016 * (Apress Media، ISBN 978-1-4842-2058-0) است. او را در https://directaccess.richardhicks.com/دنبال کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش پیاده سازی Microsoft Windows Always On VPN

Implementing Microsoft Windows Always On VPN

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک راه حل دسترسی از راه دور ایمن Microsoft Always On VPN را طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی کنید.


آموزش Windows Server 2012 پیاده سازی DirectAccess

Windows Server 2012 Implementing DirectAccess

Windows Server 2012 Implementing DirectAccess اطلاعات و راهنمایی های ضروری را در اختیار مهندسان شبکه قرار می دهد تا با موفقیت برنامه ریزی، پیاده سازی و پشتیبانی از راه حل دسترسی از راه دور DirectAccess را برای مشتریان ویندوز مدیریت شده خود داشته باشند.


آموزش برنامه ریزی و پیاده سازی DirectAccess با Windows Server 2016

Planning and Implementing DirectAccess with Windows Server 2016

DirectAccess اتصال از راه دور همیشه روشن و بدون دردسر را برای کلاینت های ویندوز فراهم می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از DirectAccess برای راه حل دسترسی از راه دور برنامه ریزی و پیاده سازی کنید.


آموزش پخش توسط Play: دسترسی از راه دور ایمن با ویندوز سرور 2012 R2

Play by Play: Secure Remote Access with Windows Server 2012 R2

در این play-by-play ما قصد داریم راه هایی را برای استفاده از Windows Server 2012 Unified Remote Access Role بررسی کنیم تا به ما کمک کند با ابزارها و مجوزهایی که از قبل در محیط Windows Server خود دارید دسترسی ایمن ایجاد کنیم.


آموزش ملزومات دروازه دسترسی متحد پیشرو (UAG).

Forefront Unified Access Gateway (UAG) Essentials

در این دوره مقدماتی، شما با اصول برنامه ریزی، نصب و پیکربندی Forefront UAG 2010 برای ارائه دسترسی از راه دور امن برای سیستم های مدیریت شده و غیر مدیریتی آشنا خواهید شد.


آموزش مدیریت و پشتیبانی DirectAccess با ویندوز سرور 2016

Managing and Supporting DirectAccess with Windows Server 2016

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک زیرساخت کاملاً در دسترس DirectAccess ایجاد کنید ، احراز هویت قوی کاربر را اعمال کنید ، نظارت و گزارش دهی را فعال و پیکربندی کنید ، مدیریت را پیکربندی کنید و نحوه عیب یابی مستقیم DirectAccess را بیاموزید.