Aaron Staines

آرون استاینس بیش از 10 سال در دولت کانتی استخدام شده است. نقش فعلی او مهندس شبکه است ، جایی که او محیط پیچیده شبکه را طراحی و نگهداری می کند. آرون همچنین بیش از 10 سال به عنوان افسر پلیس مجاز میشیگان کار کرد ، که به او چشم انداز بی نظیری در زمینه طراحی و اجرای امنیت شبکه می دهد. آرون اظهار داشت که خوشبختانه به دلیل داشتن فرصتی برای کار با تجهیزات فروشنده های متعددی خوش شانس بوده است ، که به اعتقاد وی این یک کلید برای یک مهندس کاملاً پیشرفته است. برخی از تجهیزاتی که آرون نگهداری کرده است شامل سیسکو ، جونیپر ، فورتینت و Ubiquiti مورد علاقه وی است. آرون همچنین دارای چندین گواهینامه پیشرو در صنعت از جمله گواهینامه CCISO از شورای EC است. آرون همچنین دارای مدرک لیسانس IT در دانشگاه وورن غربی است. آرون همیشه مایل به تدریس است و عاشق این است که دانش خود را به مهندس بعدی تحویل دهد ، او امیدوار است که شما را در کلاسهای Pluralsight ببیند!
دوره های این مدرس:

آموزش TCP/IP و مبانی شبکه برای Sysadmins

TCP/IP and Networking Fundamentals for Sysadmins

سرور حقوق و دستمزد از کار افتاده است! آیا قطعی یک سیستم خراب است ، یا یک مسئله شبکه است؟ در این دوره ، شما ابزارهای مهم مورد نیاز برای تشخیص سریع این نوع مسائل مهم را یاد خواهید گرفت.


آموزش Protocol Deep Dive: TCP و UDP

Protocol Deep Dive: TCP and UDP

TCP و UDP برجسته ترین پروتکل حمل و نقل در جهان هستند. به عنوان یک مهندس شبکه ، ضروری است که شما درک عمیقی از این پروتکل ها داشته باشید. شما دانش دقیق مورد نیاز برای حل مشکلات پیشرفته TCP و UDP را کسب خواهید کرد.


آموزش شروع کار با مسیریابی و سوئیچینگ Ubiquiti

Getting Started with Ubiquiti Routing and Switching

از ادامه مشکلات شبکه خسته شده اید؟ آیا فکر حفظ قرارداد پشتیبانی فقط برای به روزرسانی سیستم عامل باعث می شود سری تکان دهید؟ به Ubiquiti Routing and Switching خوش آمدید ، جایی که در نهایت ثبات و هزینه قابل دستیابی است