دیوید یک هنرمند سه بعدی پرشور است که از 13 سالگی با رسانه سه بعدی بازی می کند. این اشتیاق هرگز او را ترک نکرده و او را به سمت حرفه ای سوق داده است که به او اجازه داده است هم روی بازی ها و هم در فیلم های سینمایی کار کند. او که از نظر فنی بسیار فنی است و برای مدت طولانی در 3D غوطه ور شده است ، طبیعتاً با این منطقه در حال پیشرفت همگام است.
دوره های David Connely | دانلود آموزشهای David Connely:
در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک شخصیت را برای استفاده در چندین موتور بازی تکسچر کرده و سرعت کار را افزایش دهید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، ZBrush 4R7، Substance painter 1.42، Substance Designer، Marmoset Toolbag، Unreal Engine.