Nuri Halperin

نوری صاحب Plus N Consulting ، یک شرکت نرم افزاری و فناوری است. او یک سخنران پرشور است ، دانش فنی را در رویدادهای منطقه ای و صنعتی ارائه می دهد. تجربه 20 ساله وی در زمینه تولید نرم افزار شامل همه چیز است ، از نرم افزارهای بسته بندی شده مصرف کننده گرفته تا تجارت ، تجارت الکترونیکی و دات کام با استارتاپ ها و شرکت های بزرگ. او در جوامع توسعه دهنده و سازنده فعال است ، به گروه های کاربر ، اردوگاه های کد و فضاهای سازنده مراجعه می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش جریانهای تغییر MongoDB: رانندگی در زمان واقعی و پخش جریانی برنامه ها

MongoDB Change Streams: Driving Real Time Events and Streaming Applications

این دوره توسعه دهندگان نرم افزار و معمارانی را هدف قرار می دهد که می خواهند از MongoDB Change Streams برای حل صف انتظار و جلو ، میکرو سرویس بین ارتباطی و سایر برنامه های جریان داده در زمان واقعی استفاده کنند.


آموزش الگوهای مدل سازی طرحواره و بهترین روش ها برای پایگاه های اسناد

Schema Modeling Patterns and Best Practices for Document Databases

بیاموزید که چگونه اسناد خود را هنگام استفاده از پایگاه داده سند گرا مدل سازی و شکل دهید تا آنها به روشی مطلوب به برنامه شما خدمت کنند. این دوره به شما نحوه ایجاد و ارزیابی ساختار اسناد در انواع موارد استفاده متداول را آموزش می دهد.


آموزش اداره MongoDB

MongoDB Administration

این دوره مهارت ها و ابزارهای اساسی لازم برای مدیریت موثر MongoDB را به شما می آموزد. این ابزار مدیریت MongoDB ، نحو و اصول مدیریت را شامل می شود ، از نصب تا پیکربندی ، پشتیبان گیری ، ...


آموزش مقدمه ای بر MongoDB

Introduction to MongoDB

MongoDB یک پایگاه داده بسیار محبوب NoSQL است که سریع و مقیاس پذیر است. این دوره شما را با این پایگاه داده منحصر به فرد آشنا می کند و شما را با مهارت های اساسی برای شروع استفاده از Mongo برای تأمین انرژی برنامه نرم افزار خود آشنا می کند.


آموزش بزرگ گزارش و گزارش با MongoDB

Big Data & Reporting with MongoDB

این دوره شامل تجمع ، گزارش و مسائل مربوط به داده های بزرگ با MongoDB است. شما با تکنیک ها و روش های کلیدی گزارش و جمع آوری داده ها در دنیای NoSQL آشنا خواهید شد.