Joseph Cline

جو یک مهندس ارشد داده است و در نوزده سال گذشته به عنوان یک متخصص مدیریت داده در ظرفیت ها و عناوین مختلف کار کرده است. جو در نقش فعلی خود در تلاش است تا شایستگی ای پیرامون داده های بزرگ ، تجزیه و تحلیل های پیش بینی شده و توسعه BI ایجاد کند. در سالهای قبل ، تجربه جو در مدل سازی داده ها ، مدیریت پایگاه داده و توسعه سیستم های مدیریت پایگاه داده رابطه ای بوده است. چهار سال از آن سال ها در ظرفیت مدیریتی بود. وقتی کار نمی کند ، از کوله پشتی ، پیاده روی ، نواختن گیتار ، گذراندن وقت با دو سگش و از همه مهمتر همسر 20 ساله اش لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش web2py 2 اصول

web2py 2 Fundamentals

تا به حال شده یک برنامه وب را ببینید و فکر کنید که من می توانم این کار را انجام دهم؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک برنامه وب پایه با یک پایگاه داده با Web2Py بسازید.


آموزش Enterprise Data Modeling: شروع به کار

Enterprise Data Modeling: Getting Started

مدل سازی داده ها دانستن داده ها است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک مدل داده ای رابطه ای ایجاد کنید ، موجودیت ها را از یک سند JSON تجزیه کنید ، یک مدل ابعادی ایجاد کنید و یک پایگاه داده از یک اسکریپت تولید شده از مدل داده خود ایجاد کنید.


آموزش تصویر بزرگ: مدیریت داده های سازمانی

Big Picture: Enterprise Data Management

داده ها به "دارایی" شرکت قرن بیست و یکم تبدیل شده اند. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه سازمان ها داده ها را از طریق بسیاری از رشته های مدیریت داده های سازمانی ، مانند حاکمیت ، مدل سازی ، مهندسی و تجزیه و تحلیل ، مدیریت می کنند.