Aaron Powell

آرون یک توسعه دهنده ارشد و متخصص فنی وب با Readify و Microsoft MVP برای توسعه اینترنت اکسپلورر است. به طور حرفه ای آرون کارهای زیادی را روی پشته ASP.Net انجام می دهد ، از طریق MVC گرفته تا WebForms و همچنین فناوری های غیر مایکروسافت مانند Node.js. آرون علاقه زیادی به تدریس به توسعه دهندگان دارد که چگونه از فناوری های انتخابی خود بیشترین بهره را ببرند و توسعه وب را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. لذت گناهکار وی جاوا اسکریپت است. اگر می توانید این کار را در JavaScript انجام دهید ، احتمالاً در انجام این کار شکست خورده است ، خواه ایده خوبی بود یا نه. او همچنین از طرفداران بزرگ نرم افزارهای متن باز است که در تعدادی از جوامع مختلف متن باز در چندین سیستم عامل مختلف درگیر است. یکی از پروژه های اولیه منبع آزاد وی ، ایجاد یک موتور وبلاگ به نام FunnelWeb است که وی یکی از توسعه دهندگان اصلی در آن است. بسیاری از کارهای آرون را می توان در GitHub و BitBucket یا از طریق وبلاگ وی یافت. خارج از رایانه آرون از غذای خوب ، آبجو مناسب ، اسکی و پیاده روی طولانی در ساحل لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش Umbraco Jumpstart

Umbraco Jumpstart

بیایید به Umbraco بپردازیم و ببینیم وب سایت Umbraco چه چیزی را تشکیل می دهد.


آموزش برنامه های قابل آزمایش ویندوز 8

Testable Windows 8 Applications

طراحی و اجرای آزمایشات واحد برای ویندوز 8.


آموزش بازی با بازی: Azure Beyond Websites

Play by Play: Azure Beyond Websites

ویژگی های کمتر شناخته شده ، اما شگفت آور قدرتمند در Azure را بیاموزید که به شما امکان می دهد توسعه خود را فراتر از وب سایت ها و به نسل بعدی خدمات ابری برسانید.


آموزش Sweet.js: شروع کنید

Sweet.js: Get Started

این دوره مقدمه ای بر Sweet.js، یک موتور ماکرو در بالای جاوا اسکریپت ارائه می دهد که به شما امکان می دهد زبان را به دلخواه خود گسترش دهید.


آموزش الگوهای طراحی جاوا اسکریپت

JavaScript Design Patterns

الگوهای طراحی مفید برای توسعه جاوا اسکریپت


آموزش Play by Play: JavaScript Security

Play by Play: JavaScript Security

در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه خطرات امنیتی را که هنگام کار با برنامه های تک صفحه ای وجود دارد، به حداقل برسانید.


آموزش با استفاده از ASP.NET MVC با Umbraco

Using ASP.NET MVC with Umbraco

این دوره شامل یکپارچه سازی کنترل کننده ها ، نماها و اقدامات ASP.NET MVC برای تعامل با Umbraco است.