Ashish Minocha

آشیش یک مدیر و معمار فناوری است و علاقه زیادی به Cloud دارد و در حال توسعه راه حل های Cloud-based برای Global Clients است. او کار خود را با ویندوز NT آغاز کرد و 2 بار MCSE (که اکنون میراث است) کار کرده است و از Azure Architect خبره است. او سالها در زمینه پیاده سازی Enterprise IP Telephony و استقرار سیستمهای مختلف CRM کار کرد. او این امتیاز را دارد که در صنایع مختلف مانند خدمات ، ساخت ، خودرو و بانک کار کند. او عاشق درک نیازهای تجاری مشتری و ترجمه آنها به راه حل های فناوری است. وی همچنین در ارائه POC ها ، مدیریت تشدید ، اداره خلبانان و مدیریت پروژه های فناوری تخصص دارد. تدریس به طور طبیعی به او می رسد از زمانی که دانشجو بود شروع به تدریس به دانشجویان دانشگاه کرد. آشیش طرفدار MS Azure است و راه حل های Cloud Enterprise را به ویژه برای فناوری های نوظهور مانند IOT ، AR و خدمات شناختی توسعه داده است. هنگامی که او به کامپیوتر خود چسبیده نیست ، یا در حال تماشای فیلم است یا بازی های ویدیویی بازی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure SDK Fundamentals for GO Developers

Microsoft Azure SDK Fundamentals for GO Developers

Azure SDK for GO یک SDK جامع برای مدیریت خدمات Azure برای توسعه دهندگان GO ارائه می دهد.


آموزش انشعاب پیشرفته و حلقه در GO

Advanced Branching and Looping in GO

در دوره Advanced Branching and Looping in GO ، شما خواهید آموخت که چگونه به طور موثر از حلقه ها و دستورات شعبه در طیف گسترده ای از موارد استفاده استفاده کنید. ما بهترین روش ها را با چندین نسخه نمایشی و مینی پروژه برای اهداف تجاری نشان خواهیم داد.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: Bing Web Search API

Microsoft Azure Cognitive Services: Bing Web Search API

Bing Web Search API یک جستجوی تحت Azure Cognitive Services است که موتور جستجوی جهانی بدون آگهی را ارائه می دهد. این دوره نحوه ایجاد برنامه های جستجوی وب بینگ و استفاده از بخشهای مختلف پاسخ و فیلترها را به شما آموزش می دهد.