Matthew Alexander

متیو الكساندر مهندس نرم افزار با چندین سال تجربه عملی در ساخت سیستم های توزیع شده در ابر AWS است. وی با توانایی فعلی خود مسئولیت طراحی و اجرای زیرساخت های نسل بعدی Lucid Software، Inc. را بر عهده دارد. قبل از کار در Lucid ، وی در طراحی و زنده کردن چندین پیشنهاد محصول خارجی و داخلی AWS برای Cloudfront نقش مهمی داشت (Lambda @ Edge) و S3. خارج از کار ، متیو عاشق این است که در کنار خانواده اش دور بیفتد و تمام تماشای یک فیلم خوب از ذرت کتری خانگی ساخته شده از ویرلی پاپ خود لذت ببرد.
دوره های این مدرس:

آموزش یکپارچه سازی شبکه های AWS با سرویس های کاربردی

Integrating AWS Networks with Application Services

طبق تحقیقات اخیر، نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی و امنیتی تا 60 درصد از شرکت‌ها را از مهاجرت به ابر جلوگیری می‌کند. این دوره بهترین روش ها را به شما آموزش می دهد و دانش عمیقی را برای پیکربندی و ایمن سازی شبکه AWS به شما می دهد.


آموزش ساخت میکرو سرویس های واکنشی

Building Reactive Microservices

انعطاف پذیری ساختمان در برنامه ها و معماری با تقاضاهای مدرن تجارت روزمره پیچیده تر می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه اصول بنیادی سیستم های واکنشی را برای پاسخگویی به این خواسته ها به کار بگیرید.


آموزش داده های بزرگ AWS در تولید

AWS Big Data in Production

میزان داده ها در دنیای تجارت تقریباً نمایی رشد می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از ابزارهای ارائه شده توسط AWS برای ایجاد ساختار پشتیبانی لازم برای مدیریت داده های بزرگ در حال حاضر و در آینده استفاده کنید.