Alexander Eriksson

الكساندر اریكسون آهنگساز مستقل و هنرمند دیجیتال است كه هم اكنون برای فیلم های بلند و پروژه های تجاری عالی كار می كند. آخرین کارهای وی شامل فیلم هایی مانند "مرد پولادین" ، "جاذبه" و فیلم های آینده "پسر هفتم" و "300: ظهور یک امپراتوری" است. وی همچنین اخیراً در تبلیغات تبلیغاتی پپسی و بی بی سی کار کرده است. الكساندر سابقه تحصیل در برنامه نویسی در C # و C ++ را دارد اما پس از مطالعه هنر مفهومی و طراحی گرافیك به هنرهای دیجیتال روی آورد وی پس از کشف جلوه های بصری ، به مدت دو سال در دانشگاهی تخصصی VFX در سوئد به نام Campus i12 (www.campusi12.se) در رشته آهنگسازی تحصیل کرد. پس از فارغ التحصیلی و گذراندن دوره کارآموزی استخدام شد و بعداً توسط MPC در لندن انتخاب شد تا در Prometheus کار کند. از آن زمان او در اروپا و کانادا در استودیوهای برتر VFX مانند MPC ، Framestore ، Cinesite و The Mill کار کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش ترکیب یک برنامه افزودنی مجموعه متحرک در NUKEX

Compositing an Animated Set Extension in NUKEX

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می خواهیم یک عکسبرداری از محیط محیطی پس از آخرالزمانی را ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 7.0 V6 ، After Effects CS5 ، Optical Flares Plug-in.


آموزش آرایش دیجیتال در NUKE

Digital Makeup in NUKE

این دوره تکنیک هایی را برای روتوش عیوب پوست و صاف کردن پوست به روشی مشابه آرایش سنتی به شما می آموزد و شما را قادر می سازد تا چهره یک مدل را بدون عکسبرداری مجدد کامل کنید. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 10.