Myra Ferguson

میرا فرگوسن به عنوان نویسنده و طراح/توسعه دهنده چندرسانه ای مستقل ، آموزش و تجربیات رسانه های دیجیتال را تولید می کند. کتاب وی "چگونه در Adobe Animate CC تقلب کنیم" وی را از ویرایشگر فناوری به نویسنده سوق داد و از وی الهام گرفت تا دوره هایی را برای Pluralsight ایجاد کند. Myra به عنوان یک مدیر Adobe Community Professional و Adobe User Group Manager ، از به اشتراک گذاشتن نکات و ترفندهای نوآورانه رسانه دیجیتال با Adobe Community لذت می برد. وی سخنران رویدادهای منطقه ای و آنلاین Adobe بوده است. میرا دارای مدرک کارشناسی ارشد طراحی با رسانه های دیجیتال و مدرک کارشناسی تبلیغات از دانشگاه میسوری است. او به همراه شوهر و پسرش در بولدر ، کلرادو اقامت دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش Illustrator CC ایجاد یک پوستر

Illustrator CC Creating a Poster

این دوره به طراحان و غیر طراحان جدید نحوه ساخت پوستر در Adobe Illustrator را آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای پوستر خود برنامه ریزی کنید ، از اصول طراحی برای ترجمه محتوای خود به یک طرح و استفاده از پوستر خود استفاده کنید.


آموزش Photoshop CC Automating Tasks

Photoshop CC Automating Tasks

این دوره به طراحان متوسط نحوه استفاده از تکنیک های اتوماسیون در دنیای واقعی را در فتوشاپ آموزش می دهد. شما در مورد تکنیک های گردش کار ، دستورات اتوماسیون داخلی ، عملکردها ، خروجی خودکار ، جلوه های خودکار و گرافیک های داده محور یاد خواهید گرفت.