Sorin Bechira

سورین بیچیرا یک برنده جایزه طراح گرافیک و چندرسانه ای است که دارای چندین درجه در هنرهای زیبا ، تکنیک های چندرسانه ای و رسانه های جدید است. او همیشه مایل به تجربه در طراحی است و دائما به دنبال چالش ها در هر زمینه ارتباط تصویری است. شامل ، اما نه محدود به ، نقاشی مات دیجیتال ، طراحی گرافیک ، مارک تجاری ، تصاویر تجربی ، تایپوگرافی و همچنین رسانه های تعاملی و جدید. سورین برای به دست آوردن چیزی منحصر به فرد ، غیر منتظره و دیدنی ، تکنیک های سنتی را با روش های دیجیتالی ترکیب می کند. شعار زندگی او این است: "هرگز آزمایش را متوقف نکنید ، کمال گرا باشید ، بی قرار باشید و همیشه یک رویا پرداز باشید."
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک محیط غروب خورشید با عکس های نور روز در فتوشاپ

Creating a Sunset Environment with Daylight Shots in Photoshop

در طول این درس‌ها، از تکنیک‌های اولیه فتوشاپ برای ایجاد یک صحنه غروب آفتاب صنعتی با استفاده از تصاویر منبع نور روز استفاده می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC.


آموزش تکنیک های بازسازی صحنه داخلی در فتوشاپ

Interior Scene Reconstruction Techniques in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ ، با نکات و ترفندهایی برای حذف عناصر ناخواسته و بازسازی برخی از قسمت های این صحنه داخلی زیبا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC.


آموزش تکنیک های دستکاری عکس: فرآیند طراحی شخصیت

Photo Manipulation Techniques: Character Design Process

در این دوره ، ما یک طرح کوتاه برای یک شخصیت ایجاد می کنیم و بر اساس آن یک عکس نمای نزدیک از شخصیت ایجاد می کنیم تا جزئیات خاص شخصیت را نشان دهد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC


آموزش عکس گرفتن از یک کاردستی فضایی بین ستاره ای در فتوشاپ

Photo-bashing an Interstellar Space Craft in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ ، ما از تکنیک های اساسی برای ایجاد یک محموله فضایی موضوعی استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC.


آموزش نقاشی مات در شرایط جوی مختلف در فتوشاپ

Matte Painting Different Atmospheric Conditions in Photoshop

در این آموزش فتوشاپ یاد می گیریم که چگونه با استفاده از تکنیک های مختلف اتمسفری و نورپردازی، چندین نقاشی مات در محیط ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CS6.


آموزش ایجاد یک وسیله نقلیه مفهومی Steampunk در فتوشاپ

Creating a Steampunk Concept Vehicle in Photoshop

در طول این درس ها، ما از تکنیک های اولیه فتوشاپ برای ایجاد یک وسیله مفهومی موضوعی استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC.


آموزش مبانی Photoshop CC: طراحی رابط کاربری موبایل

Photoshop CC Basics: Mobile UI Design

این دوره اصول اولیه استفاده از Photoshop CC 2015 را به شما آموزش می‌دهد، از جمله ویژگی‌ها و ابزارهای جدید مانند آرت‌بوردها، اشیاء هوشمند و کامپ‌های لایه‌ها و نحوه ادغام آنها برای سرعت بخشیدن به گردش کار.


آموزش انتقال محیط از واقع گرایانه به فانتزی در فتوشاپ

Transitioning Environments from Realistic to Fantasy in Photoshop

در طول این آموزش فتوشاپ، نحوه کار با نور، بافت و ترکیب را در نقاشی دیجیتال مات یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CS6.


آموزش ساخت یک وسیله نقلیه مفهومی جت جنگنده پلاسما در فتوشاپ

Creating a Plasma Fighter Jet Concept Vehicle in Photoshop

در طول این درس ها از تکنیک های اولیه فتوشاپ برای ایجاد یک جت جنگنده مفهومی موضوعی استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC.


آموزش نقاشی مات حماسه صحنه دیجیتال در فتوشاپ

Matte Painting Epic Digital Scenery in Photoshop

در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که چگونه یک نقاشی مات حماسی با تصاویر دیجیتال در فتوشاپ ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CS6.