Noel Peden

نوئل پدن کار کامپیوتر خود را با Apple IIe آغاز کرد ، جایی که بیسیک را آموخت تا بتواند آرم MTV را روی صفحه نشان دهد. خیلی دیرتر ، پس از ماجراهای زیادی در کنایه ، او مدرک فیزیک گرفت و به زور به دنیای برنامه نویسی بازگشت. او با اتوماسیون همه چیز ، برنامه های خود را در پرل ، جاوا ، روبی ، ریلیز و جاوا اسکریپت برنامه ریزی کرد ، هرچند نه یک باره. وی در حالی که برای یک کنسرسیوم کتابخانه کار می کرد ، یک برنامه MVC وام بین کتابخانه ای با ویرایشگر قابل اعتماد VIM خود و جاوا تایپ دستی بی پایان ایجاد کرد. اگرچه همه چیز خوب رقم خورد ، او هرگز نمی خواست دوباره جاوا را از ابتدا کدگذاری کند. ناامیدی به وجود آمد. آیا دوباره برنامه نویسی لذتبخش خواهد بود؟ Ruby and Rails را وارد کنید. اوه شادی! نوئل دو پایگاه داده دسترسی شگفت انگیز Access را با aplomb به Rails منتقل کرد. او همچنان به یادگیری و لذت بردن از برنامه نویسی ، ایجاد راه حل های سرگرم کننده و نرم افزار منبع باز ادامه می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش رندر ریل

Rails Rendering

این دوره آموزش می دهد که چگونه یک کنترل کننده قالب، یک رندر سفارشی و یک فایل تفکیک کننده برای Rails ایجاد کنید و در طول مسیر در پشته رندر Rails غوطه ور شوید.


آموزش شروع کار با Ember 2

Getting Started with Ember 2

این دوره Ember 2 را با مسیریابی ، الگوها ، افزونه ها و موارد دیگر به شما می آموزد ، که ایجاد برنامه های بلند پروازانه را از همیشه آسان تر می کند!