Joseph Anthony

من یک معمار سازمانی با بیش از 16 سال تجربه در صنعت فناوری اطلاعات هستم. من در بسیاری از نقش های رهبری با مشتریان بزرگ چند ملیتی در سراسر جهان مشاوره کرده ام. من طرفدار پرشور روشهای Agile و Lead در تمام لایه های سازمانی هستم ، زیرا این روش برای توسعه نرم افزار و سایر فعالیتهای فشرده دانش کاربرد دارد. من در برنامه های بزرگ کاری ، در امر آموزش ، مربیگری و گسترش تیم های چابک نقش مهمی داشته ام. من یک استاد برنامه Scrum Master (CSM) ، و یک مشاور برنامه Scile Agile Framework (SAFe) معتبر (SPC) هستم. من از تدریس و ارائه موضوعات مرتبط با فن آوری ، معماری و چابکی لذت می برم. وقتی کار نمی کنم ، از رفتن به تعطیلات در کنار خانواده ، بازی تنیس ، آشپزی و مطالعه لذت می برم. من با همسرم جویس و دو بچه جیوتسنا و ایشان در سیدنی استرالیا زندگی می کنم.
دوره های این مدرس:

آموزش معماری Lean and Agile Enterprise: شروع کار

Lean and Agile Enterprise Architecture: Getting Started

این دوره به معماری سازمانی نزدیک می شود به گونه ای که با شیوه های مدرن کاری که امروزه بیشتر شرکت ها از آن استقبال می کنند ، سازگارتر است.


آموزش آشنایی با معماری سازمانی

Understanding Enterprise Architecture

این دوره مقدمه ای جامع بر معماری سازمانی است. این شما را با درک کاملی از اصول و همچنین قرار گرفتن در معرض خوبی با تفکرات و شیوه های معاصر در این زمینه موضوعی مسلح می کند.


آموزش مروری بر چارچوب معماری سازمانی TOGAF® 9.1

Overview of the TOGAF® 9.1 Enterprise Architecture Framework

این دوره یک پوشش سریع و سرگرم کننده از چارچوب TOGAF® 9.1 ارائه می دهد. این دوره تلاش می کند تا درک محتوای بیش از 700 صفحه را که مستندات TOGAF® را تشکیل می دهد آسان کند و در نتیجه به عنوان یک مرجع سریع برای ...