Stephen Sloan

Stephen Sloan یک اسلحه برای استخدام ، انیماتور مستقل از تورنتو کانادا است. در طول 12 سال فعالیت حرفه ای خود در انیمیشن ، وی در تولیدات مختلفی کار کرده است. از انیمیشن پخش تلویزیونی در کانادا و آمریکا گرفته تا انیمیشن برای برنامه های وب ، مستندها و مواد تکمیلی DVD. او در "زشت آمریکایی ها" ، "Brickleberry" برای Comedy Central و "بدون نظارت" در FX کار کرده است که فقط چند مورد را نام برد. هنگامی که قلب خود را متحرک نمی کند ، استفان دوست دارد هنری را که علاقه مند به آن است آموزش دهد. استفان در دانشکده انیمیشن کالج Algonquin در اتاوا تدریس تون بوم ، فتوشاپ و فلش بوده است. وی هم اکنون در کالج دورهام در اوشاوا مشغول تدریس پیش تولید انیمیشن است. استفان با استفاده از ابزارهای مختلف به عنوان انیماتور ، طراح و کارگردان در انیمیشن دیجیتالی 2 بعدی تخصص دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد تنظیمات از پیش تعیین شده براش سفارشی در Toon Boom Harmony

Creating Custom Brush Presets in Toon Boom Harmony

در این آموزش Toon Boom Harmony، نکات و نکات بسیاری از ابزارهای طراحی پیشرفته‌تر را یاد می‌گیریم، و همچنین خواهیم فهمید که چگونه با ابزارهایی که قبلاً با آنها آشنا هستید، کارهای بیشتری انجام دهید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 11+.


آموزش ایجاد عبارات شخصیت در هماهنگی Boon Boom

Creating Character Expressions in Toon Boom Harmony

در این آموزش Toon Boom Harmony ما تئوری پشت هر یک از شش اصطلاح اصلی را که شخصیت های متحرک احتیاج دارند فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 11.


آموزش ایجاد کاراکترهای پیشرفته در هماهنگی

Creating Advanced Character Rigs in Harmony

Toon Boom Harmony به شما اجازه می‌دهد تا راه‌های متنوعی برای جعل شخصیت‌ها برای انیمیشن ایجاد کنید. در طول این درس‌ها، چندین تکنیک تست‌شده در استودیو را یاد می‌گیریم تا کاراکترهای شما را راحت‌تر متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony 11+.


آموزش بررسی مزایای استفاده از نمادها در Toon Boom Harmony

Exploring the Benefits of Using Symbols in Toon Boom Harmony

در این آموزش، استفاده از نمادها در Toon Boom Harmony را به تفصیل بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony Stand alone 9+.