Mike Topalovich

مایک به عنوان یک معمار مستقل برنامه Salesforce ، طی دهه گذشته صدها راه حل برتر Salesforce را طراحی و توسعه داده است. هنگامی که مایک به مشتریان بصیر Salesforce مشاوره نمی دهد یا تیم های توسعه Salesforce را راهنمایی نمی کند ، او تجربه حرفه ای گسترده خود را به کلاس می برد و به صدها نفر DEV-601 (ساخت اجزای سازنده و برنامه های کاربردی) و DEV-450 (توسعه برنامه ای با استفاده از Apex و Visualforce) را آموزش می دهد. از توسعه دهندگان Salesforce در سراسر آمریکای شمالی. مایک از سال 2009 به عنوان یک توسعه دهنده معتبر Salesforce و از سال 2014 به عنوان یک مربی معتبر Salesforce فعالیت داشته است. مایک یکی از نویسندگان کتاب Visualforce in Practice بود و مطالب متشکل و اصلی Salesforce را در وبلاگ خود در Topalovich.com منتشر می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش بازی با بازی: اشکال زدایی و عیب یابی اجزای رعد و برق Salesforce

Play by Play: Debugging and Troubleshooting Salesforce Lightning Components

در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه Lightning Component Framework از Salesforce توسعه دهندگان را قادر می سازد با استفاده از HTML ، CSS و JavaScript ، برنامه های تک صفحه ای غنی و اجزای سفارشی را برای Lightning Experience و Salesforce Mobile ایجاد کنند.


آموزش بازی با بازی: تفکر خود را در مورد مدل سازی داده های Salesforce عادی کنید

Play by Play: Denormalize Your Thinking About Salesforce Data Modeling

در این دوره ، شما خواهید آموخت که چرا غیرطبیعی سازی "معمول" در Salesforce است ، و چرا برای توسعه دهندگان و تحلیل گران کسب و کار تازه وارد این سیستم عامل "یادگیری" برخی از الگوهای عادی عادی مهم است.