Jeff Wolverton

جف ولورتون بیش از 15 سال است که در زمینه جلوه های تصویری برای تصاویر اصلی کار کرده و جلوه های امضا را برای Sony Pictures Imageworks ، Digital Domain ، Rythym & Hues ، Framestore ، MPC ، Disney و Dreamworks ایجاد کرده است. او در اثرات منحصر به فرد و غیر معمول رویه ای ، و همچنین استانداردهای (آتش ، آب ، دود ، تخریب ، گرد و غبار ، مایعات و اثرات جوی) تخصص دارد. او همچنین نویسنده فیلم نامه انیمیشن کوتاه The ChubbChubbs برنده اسکار بود!
دوره های این مدرس:

آموزش تخریب بدن صلب مبتنی بر تصویر در هودینی

Image-based Rigid Body Destruction in Houdini

در طول این دوره بحث خواهیم کرد که چگونه می توان با استفاده از ابزار قفسه Make Breakable Houdini همراه با SOP Voronoi که منجر به اشیا pre قبل از شکستگی می شود تخریب واقعی را به روشی سریع و آسان انجام داد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14


آموزش ایجاد Shader Wetamic Wetamic Shader در Houdini

Creating a Dynamic Wet Map Shader in Houdini

این آموزش روش جدیدی را برای شبیه سازی اشیا wet مرطوب معرفی می کند ، روشی مبتنی بر سایه زنی که ابتدا ابر سه بعدی از نقاط مرطوب متحرک ایجاد می کند ، سپس با ایجاد سایه بان که از این داده ها برای سایه زدن قسمت های مرطوب ، مرطوب یا خشک کننده ...


آموزش اثرات تجزیه ، انتقال از راه دور و ادغام مجدد در هودینی

Disintegration, Teleportation and Reintegration Effects in Houdini

در این آموزش هودینی ، ما می آموزیم که چگونه روشهای پیچیده بصری را برای ساختن جلوه های جدید ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.


آموزش دینامیک پیشرفته صلب بدن با استفاده از اشیا Pro پروکسی در هودینی

Advanced Rigid Body Dynamics Using Proxy Objects in Houdini

در این آموزش Houdini ، ما چندین روش برای انجام شبیه سازی شی با وضوح بالا در Houdini با استفاده از اشیا objects پروکسی با وضوح پایین را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.