Rudi Bruchez

رودی بروچز یک مشاور و مربی مستقل مستقر در پاریس ، فرانسه است. وی بیش از 15 سال تجربه SQL Server دارد و شروع به فعالیت در مناطق NoSQL می کند. او ابتدا به عنوان توسعه دهنده کار کرد و به عنوان DBA در سال 2001 ، در سوئیس در MSC (شرکت حمل و نقل مدیترانه ای) شروع به کار کرد. او در سال 2005 به فرانسه نقل مکان کرد و از سال 2006 به طور مستقل کار می کند. او مشاوره ، مدیریت ، ممیزی و آموزش را ارائه می دهد. همانطور که SQL Server به یک راه حل پیچیده تر تبدیل می شود ، او سعی می کند تا اطمینان حاصل کند که توسعه دهندگان و مدیران بر اصول اساسی: مدل رابطه ای و زبان SQL و همچنین اصول معماری فیزیکی SGBDR تسلط دارند. وی در سال 2008 تنها كتاب فرانسوی درباره بهینه سازی SQL Server را نوشت ، كتابی درباره SQL Security در Packt Pub در سال 2012 منتشر كرد و اخیراً یك كتاب فرانسوی درباره جنبش NoSQL منتشر كرد. و بله ، او گاهی اوقات می تواند کمی وقت آزاد داشته باشد.
دوره های این مدرس:

آموزش ادغام داده ها از منابع مختلف در پایتون

Merging Data from Different Sources in Python

باز کردن قدرت پانداها و ادغام داده ها در پایتون! انواع اتصالات، ادغام مشخصات کلیدی و تکنیک های پیشرفته را برای حل مشکلات دنیای واقعی کشف کنید.


آموزش بهترین شیوه های توسعه برنامه SQL Server

SQL Server Application Development Best Practices

پایگاه های داده رابطه ای مانند SQL Server سیستم های قدرتمند و پیچیده ای هستند. این دوره به شما همه چیزهایی را که می خواهید بدانید تا عملکردهای عالی از سرورهای SQL بدست آورید ، از جمله نحوه تشخیص مشکلات عملکردی و موارد دیگر ، به شما آموزش می دهد.


آموزش ایمن سازی برنامه های کاربردی SQL Server

Securing SQL Server Applications

عمیقاً در امنیت برنامه SQL Server غواصی کنید! تکنیک‌های حیاتی برای محافظت از داده‌ها، شناسایی آسیب‌پذیری‌ها و اجرای شیوه‌های امنیتی قوی برای محافظت از برنامه‌های کاربردی خود بیاموزید.


آموزش امنیت و رمزگذاری در SQL Server 2012 و 2014

Security and Encryption in SQL Server 2012 and 2014

نحوه ایمن سازی SQL Server را بیاموزید: دسترسی، احراز هویت، مجوزها، تزریق SQL، رمزگذاری و موارد دیگر.


آموزش توابع پیشرفته در SQL Server: عملکرد و عملی بودن

Advanced Functions in SQL Server: Performance and Practicality

استاد توابع پیشرفته SQL Server برای دستکاری داده ها و تنظیم عملکرد از طریق سناریوهای دنیای واقعی برای بهینه سازی بیاموزید کارایی پایگاه داده و حل مشکلات رایج داده ها.