Timothy Ghanim

تیموتی غانیم یک توسعه دهنده ارشد PKI است که در زمینه توسعه در برابر مراجع صدور گواهینامه PKI (CA) مانند Microsoft CA ، Entrust CA و Verizon CA ، ماژول های امنیتی سخت افزار (HSM) مانند ماژول های SafeNet و Thales (nCipher) ، رابط های رمزنگاری مانند CAPI و CNG و رمزنگاری تجاری با استفاده از C # و .NET. تیموتی همچنین دانش بسیار خوبی در مورد استانداردهای امنیتی مانند PKCS # 7 و PKCS # 11 دارد. در این راه ، تیموتی دانش بسیار خوبی در مورد روشهای توسعه نرم افزار از جمله معماری و الگوهای طراحی به دست آورده است. همچنین ، تیموتی قادر به ساخت و ساخت خط لوله توسعه کامل نرم افزار با استفاده از Microsoft Visual Studio و Team Foundation Server است.
دوره های این مدرس:

آموزش کدگذاری امن: جلوگیری از قرار گرفتن در معرض حساسیت داده ها

Secure Coding: Preventing Sensitive Data Exposure

در این دوره ، شما از نظر حمله محور به چندین توصیه OWASP برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض اطلاعات حساس هنگام ایجاد یک برنامه وب نگاه خواهید کرد.


آموزش گیت هوکس

Git Hooks

قلاب‌های Git نقاط توسعه‌پذیری هستند که به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار اجازه می‌دهند عملیات‌های مختلفی را که در غیر این صورت باید به صورت دستی انجام می‌شد، خودکار کنند. این دوره به چیستی قلاب‌های گیت، موارد استفاده رایج، مزایا و محدودیت‌های آن‌ها می‌پردازد.


آموزش بازتاب کاتلین

Kotlin Reflection

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از API بازتابی برای Kotlin استفاده کنید و چگونه می توان از آن برای توسعه یک کتابخانه ساده Object-Relational Mapping (ORM)، یک کتابخانه نقشه برداری مدل و یک چارچوب تزریق وابستگی (DI) استفاده کرد.