Benjamin Culbertson

مربی به رهبران کمک می کند تا باتری های خود را دوباره شارژ کرده و از طریق ارائه انرژی و تعاملی که تأثیر فوری در دنیای واقعی دارند ، مهارت های جدیدی کسب کنند. او ده ها هزار نفر از افراد شرکتی ، نظامی و دولتی IT را در سراسر جهان آموزش داده است و توسط یک پیشکسوت برادران Ringling به عنوان یک دلقک آموزش دیده است - ترکیبی نیست که فقط در هر کجا می توانید پیدا کنید. او تجربه عظیم خود را در تمرینات عملی با انرژی بیش از حد عالی خود ترکیب می کند تا سبک "سرگرمی و سرگرمی" را ایجاد کند که طرفدارانش می شناسند و دوستش دارند.
دوره های این مدرس:

آموزش Windows Server 2008 Server Administrator (70-646): قسمت 4

Windows Server 2008 Server Administrator (70-646): Part 4

قسمت 4 از 4 در سری Windows Server 2008 Server Administrator (70-646) به شما آموزش می دهد که رایانه های Windows Server 2008 خود را نصب، استقرار، واگذاری، به روز رسانی و ایمن سازی کنید.


آموزش مدیریت محافظت از سرویس Microsoft Azure App

Managing Microsoft Azure App Service Protection

با نحوه استفاده از احراز هویت و مجوز شخص ثالث ، پیکربندی مجوزها برای کاربران داخلی خود در سرویس های برنامه خود و نحوه پشتیبان گیری از برنامه وب خود آشنا شوید!


آموزش انتقال انتظارات به تجارت

Communicating Expectations to the Business

بیاموزید که چگونه انتظارات ذینفعان خود را برای یک راه حل و همچنین زیرساخت های تهیه داده ها برای آموزش یک مدل مدیریت کنید. شما همچنین ایده تولید مصنوعی را کشف خواهید کرد - این می تواند باعث صرفه جویی در پروژه و بودجه شما شود!


آموزش Hyper-V Essentials

Hyper-V Essentials

قسمت 1 از 2 در سری Hyper-V. در این دوره آموزشی، همه چیز را در مورد Hyper-V در ویندوز سرور 2008 R2، مهاجرت زنده و عکس های فوری یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت شیرپوینت سرور 2007: پیکربندی

SharePoint Server 2007 Administration: Configuration

قسمت 2 از 3 در سری شیرپوینت سرور 2007. این دوره آموزشی به هر دو نسخه شیرپوینت 2007 (MOSS و WSS) می پردازد و نحوه استقرار و پیکربندی شیرپوینت را نشان می دهد.


آموزش مدیریت شیرپوینت سرور 2007: ویژگی های پیشرفته

SharePoint Server 2007 Administration: Advanced Features

قسمت 3 از 3 در سری شیرپوینت سرور 2007. این دوره آموزشی به هر دو نسخه شیرپوینت 2007 (MOSS و WSS) می پردازد و نحوه استقرار و پیکربندی شیرپوینت، استفاده از اجزای مختلف ساخت سایت، مدیریت و ایمن سازی شیرپوینت و موارد دیگر را نشان می دهد.


آموزش ویژگی های جدید Hyper-V R2

Hyper-V R2 New Features

قسمت 2 از 2 در سری Hyper-V. در این دوره آموزشی، همه چیز را در مورد Hyper-V در ویندوز سرور 2008 R2، مهاجرت زنده و عکس های فوری یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت شیرپوینت سرور 2007: شروع به کار

SharePoint Server 2007 Administration: Getting Started

قسمت 1 از 3 در سری شیرپوینت سرور 2007. این دوره آموزشی به هر دو نسخه شیرپوینت 2007 (MOSS و WSS) می پردازد و نحوه استقرار و پیکربندی شیرپوینت، استفاده از اجزای مختلف ساخت سایت، مدیریت و ایمن سازی شیرپوینت و موارد دیگر را نشان می دهد.