Jon Williams

آموزش دادن دو بار یادگیری است

سلام، من جان ویلیامز هستم و به هر طریقی، تمام زندگی ام را تدریس کرده ام. در 10 سال گذشته، من انگلیسی و انگلیسی تجاری را به عنوان زبان مادری در لهستان تدریس می کنم. من کسب‌وکار تدریس خصوصی خودم را دارم و دیدن دانش‌آموزانم همیشه در حال پیشرفت باعث خوشحالی و غرور من می‌شود.

یکی از مهمترین ارزش های من نوآوری است. من همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود کاری هستم که انجام می دهم. بنابراین چندین سال پیش، من شروع به استفاده از فناوری دیجیتال در کلاس درس خود (دفتر خصوصی) کردم و آن را با خود در درس های داخل شرکت و در دانشگاهی که در آن تدریس می کنم، همراه داشتم.

من معتقدم که ما در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم، جایی که زبان‌آموزان بیشتر و بیشتری از اینکه می‌توانند به صورت تصویری در موضوعاتی که یاد می‌گیرند درگیر شوند، قدردانی می‌کنند. به همین دلیل است که من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از Microsoft OneNote برای تمرینات آموزشی خود هستم و شروع به یادگیری طراحی گرافیکی کرده ام تا بتوانم توضیحات "وایت برد" خود را در طول درس هایم زنده کنم.

من به Skillshare پیوستم زیرا چیزهای زیادی برای دادن دارم و دوست دارم تا حد امکان به افرادی که عاشق یادگیری هستند دسترسی پیدا کنم. شما را در کلاس درس خود می بینم!

دوره های این مدرس:

آموزش جشن کامل تعطیلات آمریکایی (شکرگزاری).

Full American Holiday (Thanksgiving) Feast

«در پاییز، ما آمریکایی‌ها یکی از تعطیلات مورد علاقه خود را جشن می‌گیریم و همه چیز مربوط به غذا، خانواده، دوستی و تشکر است. شکرگزاری یک امر مذهبی نیست. .."


آموزش چگونه با پاورپوینت به یک ماشین پین سازی پینترست تبدیل شویم

How to Become a Pinterest Pin Making Machine with PowerPoint

"اگر شما نیز مانند من به استفاده از Pinterest برای وبلاگ یا تجارت خود توجه داشته اید، احتمالاً همه چیز را در مورد جنبه بازاریابی Pinterest مطالعه کرده اید و ..."


آموزش سیستم ذرات و مبانی در MODO

Particle System and Foundations in MODO

در این آموزش MODO ، با سیستم های دینامیکی ذرات و بدن صلب آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.