Scott Hecht

اسکات یک برنامه نویس آماری رایانه ای است که در زمینه SAS و SQL تخصص دارد ، اما زبانهای زیادی مانند Java ، Android ، C # ، C ، PL/SQL ، R و SPSS را آموخته است تا چند مورد را نام ببرد. وب سایت شخصی وی ، sheepsqueezers.com ، دارای اسناد و سخنرانی هایی در زمینه موضوعات مختلفی است که وی طی این سالها آموخته است. اسکات همچنین نویسنده "اندروید از A تا D" است که نظر او در مورد چگونگی آموزش برنامه نویسی اندروید به یک تازه وارد و همچنین "فرهنگ لغت داده ضعیف انسان" است که نحوه ایجاد سریع ، ارزان و بدون درد فرهنگ لغت داده اسکات عاشق تدریس است و چندین دوره در زمینه SAS و SQL پیشرفته و پیشرفته ارائه داده است تا به برنامه نویسان در صرفه جویی در وقت و کاهش ناامیدی کمک کند. اسکات معتقد است که یادگیری باید سرگرم کننده ، آموزنده و کمی آزاردهنده باشد ، و در بالای دوان دواندن در دفتر ، مضمون مضمون "ماموریت غیرممکن" را نشان می دهد ، در حالی که یک موز را به سمت همکاران خود نشان می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر تاریخ ها ، زمان ها و بازه های زمانی در اوراکل

Introduction to Dates, Times and Intervals in Oracle

مقدمه ای بر تاریخ ها ، زمان و بازه ها در دوره Oracle نحوه استفاده از انواع داده های DATE ، TIMESTAMP و INTERVAL و همچنین بسیاری از توابع مربوط به تاریخ و زمان را که برنامه نویس SQL در دسترس دارد ، توضیح می دهد.


آموزش بهینه سازی نمایش داده های SQL در اوراکل

Optimizing SQL Queries in Oracle

این دوره چندین برنامه ساز را برای اجرای سریعتر درخواستهای SQL به برنامه نویسان SQL و مدیران پایگاه داده جدید Oracle معرفی می کند.


آموزش درگیری داده های SQL در اوراکل: داده های جدول

SQL Data Wrangling in Oracle: Table Data

این دوره ویژگی های Oracle را که برای تحلیلگر داده های زیرکی SQL مفید است ، توصیف می کند و دارای مباحثی مانند CROSS و OUTER APPLY ، استفاده از ویژگی MODEL ، استفاده از جداول Nested ، محاسبه وقایع ، تولید اعداد تصادفی و بسیاری موارد دیگر است.


آموزش مقدمه ای بر تاریخ و زمان در SQL سرور

Introduction to Dates and Times in SQL Server

دوره مقدمه ای بر تاریخ ها و زمان ها در SQL Server نحوه استفاده از انواع داده های تاریخ ، زمان ، کوچکترین زمان ، تاریخ و زمان و همچنین بسیاری از توابع مربوط به تاریخ و زمان را که در اختیار برنامه نویس SQL است ، توضیح می دهد.


آموزش جستجوی پیشرفته SQL در Oracle و SQL Server

Advanced SQL Queries in Oracle and SQL Server

این دوره جزئیات موارد اضافه شده اخیر به زبان استاندارد SQL را شامل می شود و شامل عناوینی مانند توابع تحلیلی و برنامه های افزودنی برای GROUP BY می باشد.