Shane Simpson

شین در سال 2009 یادگیری CGI را در دانشکده هنرهای تجسمی آغاز کرد و تا سال 2011 در صنعت جلوه های بصری فعالیت خود را آغاز کرد. گرچه شین عاشق دنیای فنی نورپردازی و نرم افزارهای رندر شد. شین با شروع به عنوان یک فریلنسر نورپردازی ، به سرعت علاقه به اثرات ذرات و پویایی مایعات را پیدا کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشکده هنرهای تجسمی در سال 2013 ، شین به کار آزاد در اطراف منهتن برای روشنایی و FX ادامه داد. برخی از کارهای وی شامل روشنایی سینمایی بازی در 'Skylanders: Spyro's Adventure' و شبیه سازی گرداب ها و گردبادها در همان پروژه بود. اندکی پس از کار در 'Skylanders' ، شین در Framestore و سپس MPC فرود آمد و در تبلیغات مختلف برای جلوه های بصری کار کرد. تجربه کار در نیویورک ، شین را برانگیخت تا در سراسر کشور برای زندگی در لس آنجلس سفر کند ، جایی که او هم برای MPC و هم برای Framestore کار کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد گردش کار برای ارائه خز در V-Ray

Developing a Workflow for Rendering Fur in V-Ray

در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های بافتی به حالت خز در می آیند ، چگونه رنگ آمیزی نقشه کنند ، و همچنین نحوه بهینه سازی تنظیمات هنگام ارائه خز V-Ray را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، NUKE 7.0v6، V-Ray.