Basel AlMadi

بازل المدی یک هنرمند CG و TD مستقر در سوریه است. وی در زمینه تقلب در شخصیت ، انیمیشن ، رندر ، آهنگسازی پاس های سه بعدی ، فیلم نامه Mel و ردیابی دوربین تخصص دارد. با این حال ، در پنج سال گذشته او مهارت های خود را بر روی شبیه سازی جمعیت متمرکز کرده است. بازل تقریباً در همه زمینه های صنعت CG برای بسیاری از شرکت ها در سوریه و دبی کار کرده است. او همچنین به عنوان یک هنرمند آزاد با تجربه ای به عنوان نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده صفحه نمایش انیمیشن کار کرده است. او بسیار مشتاق صنعت CG است که به اعتقاد او ترکیب نهایی هنر ، علم و تجارت است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک مأمور جنگجوی رومی در Massive Prime

Creating a Roman Warrior Agent in Massive Prime

در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک عامل جنگجوی رومی از نظر مش ، بافت ، اسکلت و عملکردها ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Massive 3.5، Maya 2012، MotionBuilder 2012، Photoshop CS5.


آموزش شروع کار در Massive Prime

Getting Started in Massive Prime

در این آموزش Massive Prime ، ما اصول اولیه معرفی جامع Massive Prime با جزئیات ساده و موثر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Massive Prime 3.5.


آموزش کنترل اقدامات یک نماینده در Massive Prime

Controlling an Agent's Actions in Massive Prime

در طول این آموزش ها ما با یک نماینده کار خواهیم کرد که اقدامات آماده برای کنترل و مدیریت رفتار نماینده را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Massive 3.5.