Emily Bache

امیلی بچه یک مشاور مستقل متخصص در تست های خودکار و روش های چابک است. امیلی نویسنده کتاب "The Coding Dojo Handbook: یک راهنمای عملی برای ایجاد فضایی است که برنامه نویسان خوب می توانند به برنامه نویسان عالی تبدیل شوند". این کتاب حاصل چندین سال آزمایش قالب Coding Dojo برای آموزش و یادگیری مهارت های پیرامون Clean Code ، Test Test Development ، Refactoring و موارد دیگر است. امیلی سالهای زیادی را در AstraZeneca ، یک شرکت دارویی چند ملیتی کار کرد. او در آنجا تیمی از توسعه دهندگان را هدایت کرد و یک سیستم توزیع شده با عملکرد بالا را که در پایتون نوشته شده بود ، ساخت و گسترش دادند. امیلی افتخار دریافت "جایزه جهانی دستاورد علمی و فنی" AstraZeneca را برای کار خود داشت. از آن زمان او استراتژی های تست خودکار محصولات نرم افزاری را در چندین شرکت چند ملیتی دیگر توسعه داده است.
دوره های این مدرس:

آموزش تست واحد با پایتون

Unit Testing with Python

تست واحد راهی عالی برای تقویت کیفیت و افزایش همکاری با سایر توسعه دهندگان است. یاد بگیرید که آزمون های واحدی را با استفاده از چارچوب های معروف مانند unittest و pytest به سبک خوب بنویسید.


آموزش تست در پایتون 3

Testing in Python 3

این دوره به شما می آموزد که با استفاده از ابزارها و فریم ورک های محبوب مانند unittest و pytest از تست های واحد در پایتون بنویسید و استفاده کنید.


آموزش برنامه نویسی Dojo: توسعه مبتنی بر آزمون

Coding Dojo: Test Driven Development

آیا در تیمی کار می کنید که همه علاقه مند به طراحی خوب و نوشتن تست های خودکار نباشند؟ کدگذاری Dojo روش خوبی برای ارتقا practices روشهای خوب و بهبود مهارتهای شما ، یادگیری در یک گروه است.


آموزش تست واحد با پایتون

Unit Testing with Python

این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از ابزارهایی مانند unittest، doctest و py.test تست های واحد خوبی برای کد پایتون خود بنویسید. تست های واحد باید کیفیت کد را بهبود بخشد و همچنین از توسعه آینده پشتیبانی کند.