Joel Neubeck

Joel Neubeck مستقر در Scottsdale Arizona ، تیمی با استعداد از توسعه دهندگان نرم افزار و تعاملی را به عنوان EVP فناوری برای Nomadic ، یک آژانس دیجیتال تعاملی با نام تجاری و خدمات ، هدایت می کند. با بیش از 18 سال تجربه در توسعه تعاملی ، جوئل علاقه ای به مهندسی راه حل های تعاملی نوآورانه نشان داده است. سوابق متنوع وی شامل تخصص در زمینه طراحی تجربه کاربر ، HTML5 ، ASP.NET ، سیلورلایت ، WPF ، ویندوز فون ، فلش و فلکس است. طی شش سال گذشته ، جوئل به دلیل همکاری با Silverlight/Client Development به عنوان یکی از حرفه ای ترین متخصصان مایکروسافت (MVP) لقب گرفته است.
دوره های این مدرس:

آموزش ترکیب تصویر در NET

Image Composition in .NET

این دوره ، توسعه دهندگان دات نت را با System.Draw کتابخانه های موجود در .NET آشنا می کند. توسعه دهندگان با اصول اولیه ، نحوه بارگیری و ذخیره تصاویر شروع می کنند و سپس به سمت تغییر شکل تصویر مانند چرخش ، تغییر اندازه ، برش و ... حرکت می کنند.


آموزش ساخت بازی حافظه با SignalR

Building a Game of Memory with SignalR

ASP.NET SignalR یک کتابخانه برای دات نت است که ارتباطات بلادرنگ/دو جهته را به برنامه وب شما اضافه می کند. در این دوره ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از این فریم ورک برای ساخت یک بازی حافظه دو نفره در زمان واقعی استفاده کنیم.