Wes Novack

Wes یک مهندس معمار و متخصص در سیستم های ابری عمومی و مقیاس وب SaaS Operations است. وی برنامه ها و سیستم هایی را طراحی می کند ، می سازد و مدیریت می کند که زیرساخت های بسیار در دسترس ، خطوط لوله انتقال مداوم و انتشار سریع در اکوسیستم های ریز سرویس بزرگ و چند گلوت را امکان پذیر می سازد. Wes از انواع زبان ها ، چارچوب ها و ابزارها برای ساخت برنامه ها ، تعریف Infrastructure به عنوان Code ، اتوماسیون درایو و از بین بردن زحمت استفاده می کند. وی با شرکت در مربیگری ، کارگاه ها و کنفرانس ها در جامعه فناوری صدا دارد و نویسنده Pluralsight است. وس مدافع Software Craft و CALMS از DevOps است. فرهنگ ، اتوماسیون ، ناب ، اندازه گیری و به اشتراک گذاری.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با DevOps در AWS

Getting Started with DevOps on AWS

علاقه مند به شروع کار با DevOps بومی ابری هستید؟ به معمار ابر Pluralsight، Wes Novack بپیوندید تا نکات عملی را برای تحویل مداوم با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده AWS باز کند.


آموزش سرپرست AWS SysOps: رفع مشکلات بر اساس معیارهای نظارت و در دسترس بودن

AWS SysOps Admin: Remediate Issues Based on Monitoring and Availability Metrics

نظارت بر اشیاء ابری به شما کمک می‌کند تا بینشی در مورد زیرساخت و برنامه‌های AWS خود به دست آورید، اما همچنین باید بتوانید مشکلات را حل کنید! این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مشکلات AWS را بر اساس معیارهای نظارت و در دسترس بودن اصلاح کنید.


آموزش مدیر AWS SysOps: معیارها، آلارم‌ها و فیلترها را پیاده‌سازی کنید

AWS SysOps Admin: Implement Metrics, Alarms, and Filters

قابلیت مشاهده و بینش در زیرساخت ابری شما بسیار مهم است. این دوره نحوه پیاده‌سازی معیارها، آلارم‌ها و فیلترها را با سرویس‌های AWS که در دامنه 1 آزمون Administrator – Associate SysOps Certified AWS پوشش داده شده است، آموزش می‌دهد.


آموزش DevOps در AWS: شروع کار

DevOps on AWS: Getting Started

با تحویل مداوم cloud DevOps با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده AWS شروع کنید. بیاموزید که از AWS CodeDeploy ، AWS CodeBuild و AWS CodePipeline برای تحویل مداوم و ادغام مداوم برنامه یا کد زیرساخت خود استفاده کنید.