Igor Scekic

ایگور چکیچ تصویرگر ، دیجیتال ، و طراح گرافیک مستقر در زاگرب ، کرواسی است. او به عنوان یک فرد بصری به همه اشکال هنر تجسمی علاقه مند است. از همان اوایل کودکی او در حال جستجو در سبک ها و تکنیک های مختلف هنری بود. کشف قدرت نرم افزار دیجیتال برای خلق آثار هنری زندگی وی را به هزارتوی بی پایان از آزمایشات هنری سوق داد. او با طیف گسترده ای از مشتریان ، در بسیاری از پروژه های شخصی کار کرده و با هنرمندان دیگر همکاری کرده است. آثار وی در نمایشگاه های سراسر جهان بوده و همچنین در مجلات ، کتاب ها و وب سایت های مختلف به نمایش در آمده است. وی همچنین عضو افتخار گروه هنری بین المللی Slashthree است. هنر واسطه او برای تجسم قلمروهای پنهان جهان شخصی اش است که در آن همه چیز ممکن است. رویکرد مثبت به زندگی و هنر ، انرژی است که او را وادار می کند مهارت های هنری خود را به سطح بعدی برساند. هر مانعی که در آن راه پیش بیاید مشکلی نیست بلکه یک چالش است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک تصویر ترکیبی از رسانه در فتوشاپ و نقاش

Creating a Mixed Media Illustration in Photoshop and Painter

در این آموزش ، ما می خواهیم یک تصویر ترکیبی از رسانه با ترکیبی از یک چهره اسکن شده ، کشیده شده روی کاغذ ، بافت های اکریلیک اسکن شده و بافت های مختلف ساخته شده با Corel Painter و تکنیک های دیجیتال ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: فتوشاپ ...


آموزش ایجاد یک تصویر ترکیبی در فتوشاپ و پینتر

Creating a Mixed Media Illustration in Photoshop and Painter

در این آموزش قصد داریم با ترکیبی از صورت اسکن شده روی کاغذ، بافت های اکریلیک اسکن شده و بافت های مختلف ساخته شده با Corel Painter یک تصویر ترکیبی بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC، Corel Painter 2015.