Joe Astorino

جو آستورینو شماره 24347 خبره خبره سیسکو (CCIE) است. وی بیش از ده سال تجربه کار در چندین شبکه شبکه سازمانی در مقیاس بزرگ به عنوان بخشی کلیدی از چندین تیم شبکه بسیار مشهور و مشهود برای سازمانهایی از جمله وزارت دفاع ایالات متحده ، جنرال موتورز ، شرکت فورد موتور ، فدرال مغول ، سیسکو سیستم ها و بیشتر اخیراً ، Wolverine World Wide. علاوه بر این ، جو برخی از کارهای مشاوره شبکه مربوط به سیسکو را برای شرکت خود ، مشاور شبکه آستورینو انجام می دهد. جو در زمینه های جهانی مسیریابی ، سوئیچینگ و محیط های امنیتی سیسکو تخصص دارد و همچنین یک مربی CCIE شناخته شده با تجربه آموزش و توسعه دوره ها و مواد آموزشی در سطح CCIE است.
دوره های این مدرس:

آموزش Cisco CCIE Routing and Switching: پیاده سازی IPv4 و IGP

Cisco CCIE Routing and Switching: Implement IPv4 and IGPs

این دوره داوطلبان را برای بخش مسیریابی آزمون کتبی CCIE Routing and Switching 400-101 آماده می کند و سطح بالایی از دانش بنیادی را در مورد مسیریابی مورد نیاز برای شروع مطالعه برای مسیریابی CCIE به داوطلبان CCIE ارائه می دهد ...


آموزش Cisco CCIE Routing and Switching: پیاده سازی BGP

Cisco CCIE Routing and Switching: Implement BGP

این دوره داوطلبان را برای بخش BGP آزمون کتبی CCIE Routing and Switching 400-101 آماده می کند و داوطلبان CCIE را با سطح قوی دانش پایه در BGP مورد نیاز برای شروع مطالعه برای مسیریابی CCIE و...


آموزش مسیریابی و سوئیچینگ سیسکو CCIE: فن آوری های اترنت را پیاده سازی کنید

Cisco CCIE Routing and Switching: Implement Ethernet Technologies

این دوره قسمت 1 از 2 مجموعه Cisco CCIE Routing and Switching: Implementing Layer 2 Technologies است. این دوره داوطلبان را برای آزمون کتبی مسیریابی و سوئیچینگ CCIE 400-101 برای بخش پیاده سازی اترنت فن آوری ها آماده می کند.


آموزش مسیریابی و سوئیچینگ سیسکو CCIE: MPLS

Cisco CCIE Routing and Switching: MPLS

این دوره برای آماده سازی نامزدهای Cisco CCIE برای بخش های MPLS آزمون کتبی Cisco CCIE R&S v5.0 ، 400-101 طراحی شده است.


آموزش مسیریابی و سوئیچینگ سیسکو CCIE: فن آوری های WAN را پیاده سازی کنید

Cisco CCIE Routing and Switching: Implement WAN Technologies

قسمت 2 از 2 Cisco CCIE Routing and Switching: Implementing Layer 2 Technologies. این دوره داوطلبان را برای آزمون کتبی مسیریابی و سوئیچینگ CCIE 400-101 برای بخش پیاده سازی WAN Technologies آماده می کند.