در طول این آموزش ها ، ما یک ماسک صورت را با استفاده از تکنیک های سنتی مجسمه سازی ZBrush ، نمونه برداری ، DynaMesh و ZModeler مدل می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7 ، پلاگین KeyShot Bridge برای ZBrush ، KeyShot 5.
در این دوره از ابزارهای قدرتمند مدلسازی موجود در Fusion 360 استفاده خواهیم کرد.نرم افزار درخواستی: Autodesk Fusion 360, Maya 2015, ZBrush 4r7.
اگر میخواهید مهارتهای مدلسازی و بافتسازی خود را در حین ایجاد یک سلاح با ظاهر واقعی تقویت کنید، این دوره برای شما مناسب است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، Maya 2015، Photoshop CC 2014، xNormal، Marmoset Toolbag 2، Quixel SUITE 2.