Mike McKeown

مایک تقریباً دو دهه را در مایکروسافت در نقش های مختلف مانند انجیلی فنی ، مربی ، مشاور و برنامه نویسی/نویسنده گذراند. امروز مایک یک Microsoft MVP و Senior Cloud Solutions Architect با شریک برجسته مایکروسافت Aditi Technologies است. او مقالات زیادی را نوشت که می توانید در MSDN و MSJ بیابید. مایکروسافت اخیراً مقاله سفید خود را در مورد High Availability and Disaster Recovery در Windows Azure منتشر کرده است. مایک در گروه های انجمن فعال است و دوست دارد در مورد Cloud در michaelmckeown.com وبلاگ نویسی کند. مایک ترکیبی نادر از تجربه توسعه و همچنین درک زیرساخت های Windows Azure را دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش میزبانی SQL Server در Microsoft Azure IaaS Fundamentals

Hosting SQL Server in Microsoft Azure IaaS Fundamentals

این دوره دانش ضروری را برای افرادی که در محیط Microsoft Azure مشغول به کار هستند در زمینه عملیات فناوری اطلاعات فراهم می کند تا یک نسخه اولیه از SQL Server را در Microsoft Azure IaaS راه اندازی کنند.


آموزش ویژگی های جدید Microsoft Azure Administration (مارس 2014)

Microsoft Azure Administration New Features (March 2014)

ویژگی های اخیراً منتشر شده پیرامون Microsoft Azure Administration.


آموزش سرور SQL در Microsoft Azure IaaS - بهینه سازی ها و در دسترس بودن بالا

SQL Server on Microsoft Azure IaaS - Optimizations & High Availability

این دوره مباحث پیشرفته ای را برای بهینه سازی عملکرد و در دسترس بودن SQL Server 2012 در ماشین های مجازی Windows Azure IaaS مورد بحث قرار می دهد.


آموزش مایکروسافت آژور اتوماسیون

Microsoft Azure Automation

Azure Automation به شما این امکان را می دهد که Runbook های PowerShell Workflow را در پورتال Microsoft Azure ایجاد، آزمایش، اجرا و زمان بندی کنید. این دوره فرآیند مدیریت و استقرار runbook، مدیریت اسکریپت و دارایی های جهانی را برای کمک به متمرکز کردن منابع اتوماسیون مشترک و قابل استفاده مجدد تعریف می کند.