David Yack

David Yack مدیر CTO مشاوران فناوری کلرادو مستقر در کلرادو است. وی مدیر منطقه ای مایکروسافت و MVP مایکروسافت است. دیوید به عنوان مشاور ارشد فناوری و تجارت با بیش از 20 سال تجربه در صنعت ، از توسعه برنامه ها در سیستم عامل های Microsoft ، متخصص در معماری و طراحی سیستم بزرگ ، لذت می برد. David تمرکز خود را بر روی کمک به مشتریان جهت مهاجرت و ایجاد برنامه های جدید در زمینه فناوری های مایکروسافت و همچنین کمک به مربیان و آموزش کارکنان خود قرار داده است. David یک سخنران/مربی مکرر در گروه های کاربر ، رویدادهای صنعت و رویدادهای شرکت های خصوصی در سراسر جهان است. قطب جنوب تنها قاره ای است که دیوید در آن حضور نداشته و دعوت ها را می پذیرد. دیوید در تیم نویسندگان چندین کتاب مرتبط با NET از جمله کتاب CRM به عنوان یک بستر توسعه سریع (TheCRMBook.com) و CRM Field Guide (http://www.crmfieldguide.com) بوده است. او به همراه همسر و دو فرزندش در کلرادو اسپرینگ زندگی می کند. می توانید وبلاگ های وی را در blog.davidyack.com و crm.davidyack.com بخوانید.
دوره های این مدرس:

آموزش توسعه دهنده Dynamics CRM - قسمت 1

Dynamics CRM Developer - Part 1

دوره آموزشی Dynamics CRM Developer برای کمک به توسعه‌دهنده‌ای که با فناوری‌های توسعه‌دهنده مایکروسافت آشنا هستند، طراحی شده است تا نحوه سفارشی‌سازی و گسترش Microsoft Dynamics CRM را بیاموزند. این اولین دوره از یک سری دوره سه بخشی است که Dynamics CRM را به روشی سریع به توسعه دهندگان معرفی می کند.


آموزش توسعه دهنده Dynamics CRM - قسمت 4

Dynamics CRM Developer - Part 4

این دوره افزونه‌ها، جریان‌های فرآیند کسب‌وکار، گردش‌های کاری، دیالوگ‌ها، فعالیت‌های گردش کار سفارشی و اقدامات سفارشی را پوشش می‌دهد.


آموزش توسعه دهنده Dynamics CRM - قسمت 3

Dynamics CRM Developer - Part 3

این دوره سومین دوره از سری دوره های Dynamics CRM Developer است.


آموزش توسعه دهنده Dynamics CRM - قسمت 2

Dynamics CRM Developer - Part 2

دوره آموزشی Dynamics CRM Developer برای کمک به توسعه‌دهنده‌ای که با فناوری‌های توسعه‌دهنده مایکروسافت آشنا هستند، طراحی شده است تا نحوه سفارشی‌سازی و گسترش Microsoft Dynamics CRM را بیاموزند. این دومین دوره از مجموعه دوره های سه بخشی است که Dynamics CRM را به روشی شتابان به توسعه دهندگان معرفی می کند.


آموزش Dynamics CRM - چه جدید است

Dynamics CRM - What's New

این دوره به بررسی ویژگی ها و عملکردهای جدید Polaris Update به Dynamics CRM می پردازد.


آموزش گزارش در مورد Dynamics CRM Data

Reporting on Dynamics CRM Data

این دوره به بررسی ابزارهای ارزشمند گزارش دهی موجود در Dynamics CRM و نحوه استفاده از قابلیت های کامل آنها می پردازد.