Adron Hall

من یک فرد خنده آور ، فعال ، چند ضلعی ، آزمایش و کد هستم ، همه کارها را به خوبی انجام می دهم ، طرفدار معمار نرم افزار ، مهندس ، میمون کد ، رمزگذار و سیستم های توزیع شده. من مجموعه پشته های dev را از Ruby on Rails ، Node.js و .NET اجرا می کنم. مورد علاقه این روزها جاوا اسکریپت است و من حتی در Erlang غواصی می کنم. من علاقه زیادی به devops دارم (آینده است ، آماده شوید) ، سیستم های توزیع شده و به ویژه پایگاه های داده (نه تنها SQL ، ذخیره اشیا، ، مقدار کلیدی و غیره) و PaaS (Platform as a Service) Technologies. من عاشق این هستم که در هکاتون ها ، گروه های کاربری و سایر رویدادهای جامعه فناوری شرکت کنم. اگر ما ملاقات نکرده ایم ، همیشه یک فرصت خوب خواهیم بود.
دوره های این مدرس:

آموزش ریاک فاندامنتالز

Riak Fundamentals

این دوره پایگاه های داده توزیع شده را در سطحی پوشش می دهد تا به شما، توسعه دهنده، درک کاملی از موضوعات دانشگاهی، طراحی معماری، الگوهای طراحی و ابزارهای موجود امروزی بدهد.


آموزش Terraform (2017)

Learning Terraform (2017)

بیاموزید که چگونه از Terraform - زیرساخت به عنوان راه حل کد - برای پیکربندی زیرساخت و استقرار منابع در Azure ، AWS و Google Cloud استفاده کنید.


آموزش Docker Fundamentals

Docker Fundamentals

این دوره آموزشی در Docker آخرین فناوری کانتینر را پوشش می دهد. با یک تاریخچه کوتاه، مقدمه و غواصی در نصب، عملیات، و مشارکت مداوم با فناوری.