Shane Olson

شین اولسون بیش از 14 سال است که در صنعت بازی های ویدیویی فعالیت می کند. او در چندین استودیوی پیشرفته مانند Sony و Acclaim کار کرده و اکنون به عنوان یک هنرمند ارشد شخصیت در نرم افزار Avalanche که بخشی از Disney Interactive است اقامت دارد. شین به دو کتاب در زمینه مدل سازی شخصیت کمک کرده است. شین دارای مهارت های گسترده ای مانند مجسمه سازی دیجیتال ، مدل سازی ، ریگینگ ، انیمیشن و بافت است. هنگامی که او مجسمه سازی نمی کند ، شین عاشق گذراندن وقت با خانواده و دوستانش است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک پرنده کارتونی سبک در ZBrush

Creating a Stylized Cartoon Bird in ZBrush

در طی این آموزش یک پرنده کارتونی با ZBrush می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.


آموزش ایجاد یک دانشمند کارتون در ZBrush

Creating a Cartoon Scientist in ZBrush

در این مجموعه از آموزشهای ZBrush ، ما یک دانشمند کارتونی خواهیم ساخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.


آموزش مجسمه سازی سرعت کارتون سر در ZBrush

Speed Sculpting a Cartoon Head in ZBrush

در طول این آموزش ZBrush ، شما خواهید آموخت که چگونه از ابتدا تا انتها سرعت کارتون مجسمه سازی را بسازید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.


آموزش بازسازی یک مجسمه با وضوح بالا برای بازی در کت سه بعدی

Retopologizing a High-resolution Sculpt for Games in 3D-Coat

در طول این آموزش، ما یک مش بازی-res را از یک مجسمه با وضوح بالا می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، 3D-Coat 3.7، TopoGun 2 W64، Photoshop CS4.