Sean Spitzer

-

Sean 18 سال است که در صنعت بازی ها فعالیت می کند و هم در کنسول و هم در بازی های اجتماعی بازی می کند. او سابقه گسترده ای در زمینه آموزش هنر بازی و موضوعات مرتبط با طراحی در آکادمی دانشگاه هنر و موسسه هنر کالیفرنیا دارد. او دارای لیسانس هنری از SJSU و MFA در هنرهای زیبا و انیمیشن از موسسه هنر کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو است. وی در طول مدت حضور در صنعت بازی در داخل و کنار شرکت هایی مانند Sony Entertainment ، Interplay ، Infogames ، Zynga ، Shiny Entertainment ، iWin و Gazillion کار کرده است. اعتبار و تجربه او شامل عناوینی مانند Run Like Hell ، Enter the Matrix ، Tribal Rivals ، Yo-ville ، Family Feud و Wheel of Fortune و همچنین عناوین دیگر است. در طول 8 سال گذشته او در صنعت صنعت بازی های اجتماعی متمرکز شده است و یک پایگاه دانش عمیق از روش های مختلف هنری و خطوط لوله ایجاد کرده است. تجربه شان شامل تولید تلویزیون و توسعه محتوای انیمیشن است. او با استودیوی نامزد اسکار ، استودیوی Bold در تلویزیون تعاملی و پروژه های تلویزیونی انیمیشن کودکان در اروپا کار کرده است.

دوره های Sean Spitzer | دانلود آموزشهای Sean Spitzer:

آموزش ایجاد محیط بلیزارد در Unreal Engine

Creating a Blizzard Environment in Unreal Engine

در این آموزش Unreal Engine، نحوه ایجاد اثرات آب و هوا و دارایی های محیطی برای یک محیط کولاک را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal 4.6، Maya 2016، Photoshop CS5.5، Mudbox 2016، 3D-Coat 3.7.


آموزش ایجاد اثرات باران و رعد و برق در موتور غیرواقعی

Creating Rain and Lightning Effects in Unreal Engine

در این آموزش موتور Unreal با نحوه ایجاد جلوه های بارانی در Unreal Engine 4 آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، Maya 2014، Photoshop CS5.5، Mudbox 2014، Unreal Engine 4، Glueit Sprite Sheet Maker.


آموزش ایجاد اهداف مورف در Unreal Engine

Creating Morph Targets in Unreal Engine

در طول این آموزش‌های Unreal Engine، نحوه ایجاد Morph Target با استفاده از Unreal Engine 4 و Maya را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.4، Maya 2014.