Brian Holt

توسعه دهنده Front-end

سلام! من یک توسعه دهنده فرانت اند هستم که در ونکوور کانادا زندگی می کنم و روی سیستم های طراحی مقیاس پذیر تمرکز دارم. من عموماً روی برنامه‌های بزرگ Ruby on Rails کار می‌کنم و روی انواع برنامه‌های تک صفحه‌ای جلویی با React + Redux و Elm کار کرده‌ام. در حال حاضر، من در .

هستم

من از دنیای طراحی آمده ام، جایی که به عنوان طراح گرافیک و مدیر خلاق در برخی آژانس های کوچکتر و از طریق کار آزاد کار کردم. وقتی مشتریان شروع به ابراز علاقه به انتقال برندهای خود به صورت آنلاین کردند، من از فرصت استفاده کردم و به سمت طراحی تجربه کاربری و توسعه وب رفتم. از آن زمان، من توسعه تمام پشته را یاد گرفتم، اگرچه تمرکز من روی قسمت جلویی است.

من واقعا از تدریس و راهنمایی لذت می برم. از آموزش دوره‌ها گرفته تا مقالات آموزشی، دریافته‌ام که می‌توانم به دانش‌آموزان غیرفنی کمک کنم تا نقاط را به هم متصل کنند و پیشرفت را درک کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش انتخاب یک چارچوب جاوا اسکریپت

Choosing a JavaScript Framework

برایان یک برنامه کاربردی "Todo" را با استفاده از چهار فریم ورک مختلف می سازد و نقاط قوت و ضعف هر فریم ورک را در طول مسیر مورد بحث قرار می دهد و ملاحظات عملی در انتخاب یک چارچوب را برجسته می کند.


آموزش چهار ترم علوم کامپیوتر در 5 ساعت

Four Semesters of Computer Science in 5 Hours

این دوره تنها در پنج ساعت به برخی از اساسی ترین مباحث علوم کامپیوتر می پردازد، از جمله الگوریتم ها و تجزیه و تحلیل Big O، بازگشت، مرتب سازی، ساختار داده ها و برنامه نویسی عملکردی.


آموزش مقدمه ای بر توسعه وب

Introduction to Web Development

مقدمه ای بر توسعه وب یک دوره یک مرحله ای است که تمام ابزارهایی را که برای ایجاد وب سایت نیاز دارید را پوشش می دهد.


آموزش بازی توسط Play: React و Falcor با برایان هولت

Play by Play: React and Falcor with Brian Holt

توسعه دهنده فرانت اند نتفلیکس در تیم پلی استیشن به شما نحوه استفاده از React و Falcor را نشان می دهد.


آموزش مانند یک برنامه نویس فکر کنید: مفاهیم کدنویسی برای غیر توسعه دهندگان

Think Like a Programmer: Coding Concepts for Non-Developers

"این کلاس مفاهیم توسعه نرم‌افزار سطح بالا را بررسی می‌کند تا دانش‌آموزان بتوانند آن‌ها را در کارهای روزمره خود به کار ببرند. ما چند راه را برای نزدیک شدن به مشکلات و ... مرور خواهیم کرد."