Brian Tobia

برایان بیش از 10 سال در زمینه های مختلف مشاوره مشتری و نقش مدیریت فنی حرفه ای فناوری اطلاعات بوده است. وی متخصص در مجازی سازی VMware ، شبکه ها و فناوری های ذخیره سازی است و دارای گواهینامه های مختلف صنعت مانند: VCAP5-DCA/DCD ، VCP4/5 ، CCNA ، CISSP است. برایان همچنین به دلیل کار در انجمن های VMware و شریک و کمک به بشارت پیام مجازی سازی ، برای 2012 و 2013 به عنوان VMware vExpert نامزد شد. وی در حال حاضر به عنوان مشاور تخصصی EMC فعالیت می کند و به عنوان مشاور فنی در زمینه مجازی سازی و ذخیره سازی محصولات فعالیت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش VMware vSphere Networking

VMware vSphere Networking

در این دوره آموزشی اصول شبکه سازی vSphere تا ویژگی ها و تنظیمات پیشرفته را بیاموزید. آزمایشگاه‌ها و پیکربندی زنده، نمونه‌های واقعی کلمه و سناریوهای طراحی بهترین تمرین به تقویت مفاهیم آموخته‌شده در هر ماژول کمک می‌کنند.


آموزش معرفی مرکز اتوماسیون VMware vCloud (vCAC)

Introduction to VMware vCloud Automation Center (vCAC)

این دوره اصول مرکز اتوماسیون vCloud را شامل می شود ، از جمله ویژگی ها و توابع ، اجزا ، موارد استفاده و معماری. این دوره برای محصول VMware که اکنون vRealize Automation نامگذاری شده است ، اعمال می شود. اگرچه این نام ...


آموزش VMware vSphere Security

VMware vSphere Security

در این دوره آموزشی اصول اولیه امنیت vSphere را تا ویژگی ها و تنظیمات پیشرفته بیاموزید. آزمایشگاه‌ها و پیکربندی زنده، نمونه‌های دنیای واقعی، و سناریوهای طراحی بهترین تمرین به تقویت مفاهیم آموخته‌شده در هر ماژول کمک می‌کنند.


آموزش VMware vSphere Data Protection

VMware vSphere Data Protection

این دوره اصولی در مورد روش های پشتیبان گیری و بازیابی، چیستی vDP و نحوه استقرار آن و همچنین پیکربندی و فرآیندهای عملیاتی عمیق ارائه می دهد.