Danielle Romero

دانیل رومرو در حال حاضر یک هنرمند ارشد FX در Blizzard Cinematics است. او ممتاز است که در فیلم ، تلویزیون و بازی در چندین پروژه بزرگ از جمله Star Trek: Into Darkness ، After Earth ، Cosmos و Sim City کار کرده است. وی در سال 2008 از مدرسه فیلم ونکوور فارغ التحصیل شد و قبل از آن در دانشگاه نیومکزیکو و دانشگاه شفیلد در رشته انسان شناسی و هنر تحصیل کرد. او همچنین یک نویسنده و یک هنرمند سنتی است و با همسر فوق العاده اش در لانگ بیچ زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد اثر سحابی با استفاده از FumeFX در 3ds Max

Creating a Nebula Effect Using FumeFX in 3ds Max

در طول این درس ها ما به سرعت و به طور م effectثر اثر سحابی چشمگیر ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3dsMax 2012 ، FumeFX 3.0 ، NUKE 7.0.