Vinod Kumar

مربی، توسعه دهنده و مشاور نرم افزار

سلام، نام من Vinod است و یک مربی نرم افزار، مشاور و توسعه دهنده آزاد هستم. من همچنین خالق برخی از دوره های دارای بالاترین امتیاز در Udemy و SkillShare هستم. در حرفه تدریس حرفه ای خود (بیش از 23 سال) صدها هزار مهندس نرم افزار را آموزش داده ام. معلمی نه تنها حرفه من بلکه یک علاقه است. ایجاد دوره های آنلاین به من این فرصت را می دهد تا به دانش آموزان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنم و به آنها کمک کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Angular 7 برنامه های وب عالی بسازید

Build awesome web apps using Angular 7

Angular 7 را از ابتدا یاد بگیرید. سطح اطمینان شما از 0 به 80٪ فقط در 5 ساعت افزایش می یابد. چارچوب Angular برای ایجاد مقیاس پذیر، سازمانی و پرفو استفاده می شود. .."


آموزش عملکرد سرور SQL: مقدمه ای بر تنظیم کوئری

SQL Server Performance: Introduction to Query Tuning

تنظیم عملکرد SQL Server هنری است که باید تسلط داشته باشید - برای توسعه دهندگان و DBA ها. این دوره از یک رویکرد سیستماتیک برای برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل ، رفع اشکال و عیب یابی مشکلات عملکرد رایج مربوط به پرس و جو استفاده می کند. این شامل یک ...


آموزش مبانی MongoDb

MongoDb Basics

Mongodb یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت پایگاه داده NO-SQL امروزی است. برخلاف RDBMS سنتی، داده‌ها را به روشی غیرعادی ذخیره می‌کند.


آموزش عملکرد SQL Server: اصول نمایه سازی

SQL Server Performance: Indexing Basics

این دوره به شما می آموزد که چگونه با درک بهتر شاخص ها بر هنر تنظیم عملکرد SQL Server تسلط داشته باشید.


آموزش پرسش و پاسخ سرور SQL

SQL Server Questions and Answers

این دوره برای کمک به شما در درک بهتر نحوه استفاده موثر از SQL Server طراحی شده است. این دوره بسیاری از سو m تفکرات رایج در مورد SQL Server را ارائه می دهد و سپس با غلبه بر توضیحات روشن و کوتاه اما ...