Maciej Jura

Maciej یک هنرمند تجسم CG است که در لهستان کار می کند. در جوانی می خواست برنامه نویس بازی شود. در برخی مواقع هنگام ایجاد بازی های ساده در Visual Basic ، متوجه شد که به گرافیک نیاز دارد. او 3Ds Max را کشف کرد و از آن زمان دیگر به برنامه نویسی بازگشت. از سال 2007 او به عنوان فریلنسر کار می کند. در سال 2010 Maciej مدیر عامل یک شرکت کوچک متخصص در تجسم معماری و کار با مشتریانی از سراسر اروپا شد.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت تامی گان آماده بازی در 3ds Max

Creating a Game-ready Tommy Gun in 3ds Max

در این سری از آموزش ها، ما نگاهی به روند ایجاد یک تفنگ برای استفاده در موتورهای بازی مانند UDK، Unity یا CryEngine می اندازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013، Photoshop CS6، Marmoset Toolbag 1.08.


آموزش ایجاد تجسم بیرونی در 3ds Max

Creating Exterior Visualizations in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max، نحوه ایجاد تجسم های بیرونی را از ابتدا تا انتها می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012, V-Ray 2.20.03, Photoshop CS5.


آموزش ایجاد تجسم داخلی در 3ds Max

Creating Interior Visualizations in 3ds Max

در این آموزش ، از ابتدا تا انتها با ایجاد تجسم داخلی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، V-Ray 2.20.02 ، Adobe Photoshop CS5.