Dan Benjamin

دن یک صدا و سیما ، نویسنده ، توسعه دهنده نرم افزار ، طراح و مجری سابق شرکت است. او بنیانگذار 5by5 ، یک شبکه پخش و پادکست اینترنتی است که در آن میزبان تعداد زیادی نمایش با افرادی مانند مرلین مان ، جان سیراکوسا ، مارکو آرمنت و جفری زلدمن است. او نویسنده Bacon Method و Hivelogic است و برای A List Apart و O’Reilly نیز نویسندگی کرده است. بسیاری از پخش های فیلم Dan در PeepCode زندگی می کنند. او تقریباً دو دهه است که کد نویسی می کند و مواردی مانند Email Address Enkoder ، A List Apart CMS ، 5by5 CMS ، تاسیس مشترک Cork’d و ایجاد Playgrounder را ایجاد می کند. دو مورد اخیر به ترتیب توسط Gary Vaynerchuk و Uncrate خریداری شده اند.
دوره های این مدرس:

آموزش مرکوریال را ملاقات کنید

Meet Mercurial

در این دوره، دن بنجامین از سال ها تجربه با سیستم های کنترل کد منبع استفاده می کند تا شما را با مرکوریال آشنا کند. در واقع، او آنقدر تحت تاثیر مرکوریال قرار گرفت که تمام پروژه های شخصی خود را تبدیل کرد و اکنون روزانه از آن استفاده می کند.


آموزش سیناترا را ملاقات کنید

Meet Sinatra

اصول اولیه سیناترا را بیاموزید: پیکربندی، کنترل کننده ها، بلوک ها و قالب ها.


آموزش خط فرمان را ملاقات کنید

Meet the Command Line

این دوره با اصول استفاده از خط فرمان یونیکس شروع می شود و با نکات و ترفندهای پیشرفته پایان می یابد. شامل راهنمای 60 صفحه ای مرجع توسط کازیمیر ساترنوس.