Joshua Barnes

بنیانگذار مربیان فرآیند و مربی تحول چابک سازمانی
جاشوا بارنز بنیانگذار Process Mentors است که بر آموزش ، ارزیابی و خدمات مربیگری تمرکز دارد.

Joshua یک مربی معتبر و چابک با انضباط و مربی معتبر و چابک است و 20 سال مربیگری سازمان ها را در مورد نحوه استفاده از چابک صرف کرده است. و برای دستیابی به چابکی در کسب و کار ، اصول تکیه کنید. او که به دلیل تسلط بر نظم و انضباط چابک شناخته شده است ، در حال حاضر یکی از هشت مربی آموزش یافته چابک انضباطی (DAIT) در جهان است. او برنامه های تحول در سطح سازمانی را برای سازمان هایی که چارچوب های چابک را اتخاذ می کنند ، ایجاد کرده و رهبری می کند ، و دارای تخصص قابل توجهی در کمک به سازمان ها برای سازگاری سریع با فناوری در حال تغییر است.

جاشوا همچنین نویسنده پیاده سازی فرایند واحد IBM منطقی است و راه حل ها: راهنمای بهبود توسعه نرم افزاری و بلوغ شما.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر چابک منظم

Introduction to Disciplined Agile

این دوره مقدمه ای بر Discipiled Agile را ارائه می دهد و به شما می آموزد که چگونه یک کیت ابزار Disciplines Agile را از هم متمایز کرده و سپس آن را اجرا کنید.


آموزش Agile at Work: برنامه ریزی با Agile User Stories

Agile at Work: Planning with Agile User Stories

در این ویدیو، یاد بگیرید که چگونه گردش کار اسپرینت خود را با استفاده از برد کانبان تجسم کنید. وقتی تیم های چابک نسخه ای بصری از برنامه خود دارند که همه می توانند ببینند، می توانند کار و نتایج خود را به طور موثرتری مدیریت کنند.


آموزش چابک: فقط برای نرم افزار نیست

Agile: It's Not Just for Software

بیاموزید که چگونه اصول چابک را برای هر نوع کاری به کار بگیرید ، اطمینان حاصل کنید که رویکرد شما برای این کار مناسب است و در مسیر درست پیش بروید.