MARK THOMAS

مربی، سخنران، مشاور
مارک توماس یک مربی، سخنران و مشاور با بیش از بیست سال تجربه حرفه ای است.

سابقه مارک شامل نقش های رهبری از CIO مرکز داده تا مشاور مدیریت و فناوری اطلاعات است. مارک تیم های بزرگی را در ترتیبات برون سپاری IT رهبری کرده است. انجام فعالیت های مدیریت پروژه-سازمان (PMO)، مدیریت خدمات و مدیریت برای تیم های پروژه اصلی؛ پیاده سازی برنامه های سازمانی مدیریت شده؛ و فرآیندهای حاکمیتی را در چندین صنعت اجرا کرد. مارک تجربه مشاوره با شرکت های "پنج بزرگ" در مراقبت های بهداشتی، تولید و توزیع، خدمات، فناوری پیشرفته و بخش های دولتی را دارد.

مارک یک رهبر موقت است که متعهد به حل مشکلات سخت و ارائه عالی است. نتایج استراتژیک علاوه بر این، مارک به عنوان یک مربی و سخنران در چندین رشته شهرت پیدا کرده است. او به عنوان رهبری موقت برای مشتریان عمل کرد و تمرکز خاصی بر طراحی سازمانی، فرآیندهای عملیاتی و مدل‌های حاکمیتی داشت. تعاملات معمولی شامل ارزیابی، پیاده‌سازی عملی و آموزش در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، کنترل‌های حاکمیتی، و حوزه‌های مدیریت فنی است.

مارک در حال حاضر به‌عنوان انجمن مدیریت ارشد فناوری اطلاعات (itSMF) گروه علاقه‌مند محلی کانزاس سیتی خدمت می‌کند. رئیس، و همچنین رئیس گروه ملی علاقه مندی CobiT ملی itSMF، و به طور منظم در رویدادهای انجمن سخنرانی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش یادگیری COBIT

Learning COBIT

با اصول COBIT ، چارچوب حاکمیت فناوری اطلاعات و آنچه می تواند برای سازمان شما انجام دهد ، و همچنین برخی نکات برای دستیابی به گواهینامه COBIT را بیاموزید.


آموزش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات: ISO/IEC 20000-1

IT Service Management: ISO/IEC 20000-1

با مفاهیم اساسی، اهداف کلیدی و الزامات استاندارد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO/IEC 20000-1 آشنا شوید.