Benjamin Lynott

تهیه کننده پیشکسوت موسیقی، مهندس صدا

اسم من بن است و از سال 2009 مشغول تولید موسیقی هستم، سرگرمی که از آن زمان علاقه مرا به تمام جنبه های تولید صدا و صدا برانگیخته است. من با شرکت‌های ضبط با انتشاراتی در House، Progressive House، Tech House، و Techno قرارداد امضا کرده‌ام.

من کنسرت‌های بی‌شماری صداگذاری کرده‌ام و روی صحنه با هنرمندانی مانند سم فندر (آدم واقعاً باحال، قبل از اجراها از بونگ برای بخار تارهای صوتی خود استفاده می‌کند!)، Maverick Sabre، و Little Green Cars کار کرده‌ام. از این تجربیات، من توانستم در تئاتر ادامه دهم و کار کنم، جلوه‌های صوتی و محیط‌هایی را برای استفاده در پانتومیم‌ها و موزیکال‌ها طراحی کنم... سپس QLab را برای اجرای نمایش اجرا کردم.

من همچنین موسیقی بازی را برای Indie Developers ساخته‌ام، و در پروژه‌های خود به طراحی صدا و فولی کمک کرده‌ام. تجربه جالبی که به من در تولید و میکس صدا برای فیلم و مستند کمک کرد.

من ادعا نمی کنم که متخصص هستم - هیچ کس نیست. اما من معتقدم که می توانم بخشی از دانشی را که در طول سال ها به دست آورده ام به شما آموزش دهم. امیدوارم از دوره های من لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش آهنگسازی ارکسترال و تئوری موسیقی برای بازی‌های ویدیویی - آهنگسازی موسیقی بازی ویدیویی را یاد بگیرید!

Orchestral Music Composition & Music Theory for Video Games - Learn Video Game Music Composition!

"این دوره دارای بالاترین امتیاز دوره موسیقی بازی در UDEMY است. شانس خود را برای شرکت در آن در اینجا از دست ندهید! به دیسکورد ما بپیوندید: https://discord. gg/kMm4XReTJ9 -- لیا .."


آموزش Complete Electronic Music Production for EDM Music Producers - Learn Music Production for EDM

Complete Electronic Music Production for EDM Music Producers - Learn Music Production for EDM

"این کلاس قبلاً یک کتاب پرفروش در UDEMY است. شانس شرکت در آن را در اینجا اشتباه قضاوت نکنید! به دیسکورد ما بپیوندید: https://discord. com gg/xXUFSupGHp این که آیا شما. .."