Singularity University

دانشگاه Singularity یک جامعه جهانی یادگیری و نوآوری با استفاده از فن آوری های نمایشی برای مقابله با بزرگترین چالش های جهان و ایجاد آینده ای بهتر برای همه است. پلت فرم مشارکتی ما افراد و سازمان ها را در سراسر جهان به منظور یادگیری، اتصال و نوآوری راه حل های پیشرفته با استفاده از فن آوری های شتاب دهنده، توانمند می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش درمان بیماریها و DNA

Curing Diseases & DNA

در این جلسه ، شما خواهید فهمید که چگونه استفاده از فن آوری های ژنومیک نمایی ابزاری را برای یافتن "حقیقت پایه" در مورد همه گیرهای جدید فراهم می کند. همچنین با اطلاعاتی در مورد تشخیص و درمان بیماری ها سریعتر ، بهتر و ارزانتر روبرو خواهید شد ...


آموزش چگونه می توان از هوش مصنوعی برای افزایش تهدیدات همه گیرهای آینده استفاده کرد

How AI Can Be Leveraged for the Increasing Threats of Future Pandemics

ما آموخته ایم که عموم مردم دیگر "به" اعتماد به افراد قدرت برای تصمیم گیری صحیح در مورد مراحل بعدی COVID-19 ندارند. با کمبود استفاده از هوش مصنوعی ، چگونه می توان از هوش مصنوعی در آینده استفاده کرد؟


آموزش چگونه Crowdsourcing و دستگاه های تلفن همراه به نظارت بر اپیدمی ها در طول جام جهانی 2014 و المپیک 2016 کمک کردند

How Crowdsourcing and Mobile Devices Helped to Monitor Epidemics during the 2014 World Cup and Olympics 2016

تأمین منابع عمومی و دستگاه های همراه چگونه به نظارت بر شیوع بیماری ها در طول جام جهانی 2014 و المپیک 2016 کمک کرد؟ در این جلسه ، Onicio Leal به اشتراک می گذارد که چرا نظارت مشارکتی می تواند تشخیص زودهنگام شیوع بیماری را ارائه دهد.


آموزش همه گیر و شهرهای مقاوم

Pandemics and Resilient Cities

ایجاد شبکه های شهردار ، ارتقا city ظرفیت های شناسایی شهر ، اتخاذ مداخلات لایه ای زودهنگام و مداوم ، طراحی مجدد و تغییر مکان شهرها و ارتقا pa آمادگی همه گیری ، کلیدی ترین موارد برای تسریع در همکاری های جهانی برای همه گیری ها است.


آموزش یک راهنمای عملی برای سالم ماندن در طول COVID-19

A Practical Guide to Staying Healthy during COVID-19

در این جلسه ، از نل می شنوید در مورد: چگونه خود و دیگران را سالم نگه داریم ، وظیفه ما در قبال جامعه ، مسیر ما به عنوان یک نوع انسان همزمان است که ما در حال مبارزه با این ویروس هستیم.


آموزش چگونه می توانید در زمان عدم اطمینان اقدام کنید

How You Can Take Action during Times of Uncertainty

در این جلسه ، کریستینا گراکیتی 6 مرحله را مورد بحث قرار می دهد که شما را از ایده پردازی تا اجرای Moonshot رهنمون می کند.


آموزش سرایت کند

Slowing Contagion

در این جلسه ، Amory B. Lovins توضیح می دهد که چگونه بهبود توانایی های ایمنی و ترمیم جمعیت عمومی ، اگرچه مصونیت ایجاد نمی کند ، اما می تواند به کند شدن سرایت COVID-19 کمک کند.


آموزش پنج راه برای پیشرفت شما با کار از راه دور باید رهبری شما تغییر کند

Five Ways Your Leadership Must Change To Thrive With Remote Work

COVID-19 سازمان ها را مجبور به انجام کاری کرده است که بسیاری از آنها به تعویق انداخته اند - نحوه کار با تیم های از راه دور ، مجازی و توزیع شده را بپذیرند. این مسئله تغییر در چگونگی هدایت تیمهایی است که ناگهان مجبور به کار به روشهای جدید و ناآشنایی می شوند.


آموزش غذا برای زمین: قدرت بازسازی مواد غذایی را در طول و فراتر از دوره Coronav آزاد کنید

Food for Earth: Unleash the Regenerative Power of Food during and beyond the CoronaV-ERA

سارا Roversi از طریق چگونگی رویدادهای اخیر، مانند Covid-19، به ما نشان می دهد که آینده غذا باید پایدار تر باشد و برای همه و چگونه مدل های سیستم های غذایی غیر قابل تحمل ما به تغییرات اقلیمی و تکثیر ویروس کمک می کند.


آموزش اخبار جعلی و نقش رسانه ها در موارد اضطراری جهانی

Fake News and Media’s Role in Global Emergencies

رسانه ها به عنوان یکی از راه های اصلی اطلاع رسانی ایمن به عموم مردم ، در شرایط اضطراری نقشی اساسی دارند. جیمز دل به مدل تجاری Media می پردازد و چرا ، در زمینه ای که به جلب توجه شما متکی است ، "اخبار جعلی" می توانند سریعتر از ...


آموزش به روزرسانی ها از حوزه: نحوه Responsiveیی دولت ها و سازمان ها

Updates from the Field: How Governments and Organizations Are Responding

در این جلسه ، دکتر اریک راسموسن شما را در تلاش برای مقابله با شیوع ویروس در ایالات متحده و در سطح بین المللی هدایت می کند.


آموزش رهبری در زمان COVID-19

Leadership in the Time of COVID-19

در این جلسه ، الی لوسلبن با استفاده از اقدامات ساده بهداشت عمومی ، رهبران می توانند مدل سازی و پشتیبانی كنند كه باعث گسترش سرعت شیوع بیماری همه گیر شده و فشار روانی را بر روی سیستم های ما كاهش دهد.


آموزش آینده گذشته: پاندمی کرونویروس و طبیعی جدید

The Future of the Past: The Coronavirus Pandemic and the New Normal

مهم نیست اکنون چه اتفاقی می افتد ، همه گیر COVID-19 ساختار جهان ما را در هر سطح تغییر اساسی می دهد. در حالی که عادی جدید هنوز تعریف نشده است ، اکنون زمان شروع برنامه ریزی برای آن است.


آموزش چگونه می توان برای تقویت مقاومت بدن در برابر بیماری ها از داده ها برای نظارت بر سبک زندگی (از غذا تا ورزش) استفاده کرد؟

How Can You Use Data to Monitor Your Lifestyle (From Food to Exercise) to Boost Your Body’s Resilience Against Diseases?

در این جلسه ، دکتر سابین سیمور بحث می کند که چگونه می توانید از داده ها برای نظارت بر سبک زندگی خود (از غذا تا ورزش) برای تقویت مقاومت بدن در برابر بیماری ها استفاده کنید.


آموزش دیدگاه های پاسخ به شیوع دیگر از جمله SARS، MonkeyPox و آنفولانزا

Perspectives from Responding to Other Outbreaks including SARS, Monkeypox, and Influenza

در این جلسه ، دکتر دیوید بری قصد دارد به س questionsالات زیر پاسخ دهد: ما از پاسخ به SARS چه آموختیم؟ از پاسخ به شیوع آبله میمون در سال 2003 چه آموختیم؟ از پاسخ به رویدادهای سیاه زخم سال 2001 چه آموختیم؟


آموزش قطبی سازی مثبت و منفی بیماری های همه گیر و عملی ساختن آن

Polarizing the Positive and Negative of Pandemics and Putting it into Action

کشف کنید چگونه می توانید ذهنیت خود را در مواقع بحرانی تغییر دهید تا به شما کمک کند یک برنامه عملیاتی عظیم ایجاد کنید.


آموزش آینده زندگی ایمن در محله های خودباور

The Future of Safe Living in Self-Reliant Neighborhoods

در این جلسه ، جیمز ارلیچ بررسی می کند که اگر در محله های خود متکی در توسعه شهری و روستایی با دسترسی درب و آژانس به منابع طبیعی زندگی کنیم ، آینده سلامت ما چگونه خواهد بود.


آموزش کار از راه دور و توزیع شده در زمان بحران

Remote & Distributed Work during Crises

ما باید بر تمایل طبیعی خود برای عدم آمادگی در شرایط اضطراری غلبه کنیم. کارگران و تیم ها باید در مورد نحوه ، مکان و زمان کار خود متفاوت فکر کنند. و سازمانها باید به طرز تفکر جدیدی درباره نقشهای کاری روی بیاورند.


آموزش افکار پایانی با دکتر تیفانی وورا

Closing Thoughts with Dr. Tiffany Vora

دکتر تیفانی وورا در مورد نشست COVID-19 نظرات پایانی خود را بیان می کند.


آموزش فن آوری های دیجیتال نوظهور برای مدیریت همه گیر: موانع ، فرصت ها و نتایج

Emerging Digital Technologies for Epidemic Management: Obstacles, Opportunities and Outcomes

دکتر سانی کوهلی در مورد تغییر ذهنیت مراقبت های مجازی بحث می کند که اکنون فقط به عنوان مراقبت های بهداشتی برای میلیون ها نفر در طی این بیماری همه گیر دیده می شود.


آموزش استفاده از دنیاهای مجازی در زمان اختلال در سفر

Using Virtual Worlds in a Time of Travel Disruption

آرون فرانک شما را با مقدمه ای در مورد استفاده از فضاهای مجازی اجتماعی برای ارتباط افراد درون آن محیط های فضایی در مسافت های مختلف آشنا می کند.