این سخنرانی ، نمای کلی از مفاهیم اساسی یادگیری ماشینی را ارائه می دهد ، به چگونگی استفاده از آن برای تجزیه و تحلیل و بهبود کد ، ارائه اشاره گر به ابزارهای باز و منبع باز موجود و بحث درباره آنچه تاکنون بدست آمده است ، می پردازد.
در این گفتار ، ما نحوه اتصال Chromebook به سیستم توسعه برای رفع اشکال و آزمایش را بررسی خواهیم کرد.
با درک کامل از م solidلفه معماری پیمایش و اعتماد به نفس برای شروع ، این صحبت را ترک خواهید کرد.
در این گفتار ، ما گزینه ها را برای دو نامزد محدود می کنیم. مورد اول چارچوب محبوب Rx Java و مورد دوم ویژگی جدید Coroutines در کوتلین است.
با ترکیب Flutter و Kotlin/Native که در یک برنامه کنفرانس انجام شده است ، من نحوه انجام این روش و چیزهایی را که یاد گرفتم به اشتراک می گذارم.
در این جلسه ، شما یک غواصی عمیق در یادگیری ماشین خواهید داشت ، و یک گزینه از گزینه های موجود برای اضافه کردن یادگیری ماشین روی دستگاه به برنامه تلفن همراه خود را مشاهده خواهید کرد.
تکامل یک توسعه دهنده Android را مشاهده خواهید کرد - از Junior به Intermediate ، Senior و سپس Team Lead و فراتر از آن.
ما در راه اندازی و نگهداری یک سرور از راه دور ، با استفاده از محیطی که اتصال من ضعیف است ، و اینکه چگونه توانستم کد را روی صفحه نمایش کوچک و مبهم تلفن خود بنویسم و مشاهده کنم ، از چالش های من عبور خواهیم کرد.
جمع آوری یک گروه از متخصصان از سراسر جهان برای یک کنفرانس آسان نیست. از دو داوطلب اولین بار یک حساب کاربری دست اول بگیرید در مورد اینکه چقدر فقط وقت کمی در هر هفته برای زنده کردن برنامه Droidcon Boston 2019 کافی بود.
در این سخنرانی ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه Wayfair کد AR موجود را برای ساختن ابزارهای مختلف در بالای آن ، با هدف ارائه تجربه کاربری نرم و سرگرم کننده ، مدولار می کند!
آیا از تغییر در پایگاه کد قدیمی می ترسید؟ آیا پوشش آزمون صفر دارید و نمی دانید چگونه ایمنی را در کار خود به دست آورید؟ به این گفتگو بیایید و از توسعه دهندگان یک میلیون SDK مشتری که این مشکلات را بدون بازنویسی کامل حل کرده اند ، اطلاعات کسب کنید.
در این گفتار ، آنچه در پشت صحنه است را به اشتراک می گذارم: فیلمنامه نویسی ، فیلمبرداری و تولید کلاسهای اندروید برای صدها هزار دانش آموز ، از جمله مواردی که درست کردیم و مواردی که چند بار طول کشید.
بیاموزید که چگونه برنامه های تلفن همراه خود را بر روی cloud ایجاد و آزمایش می کنیم و برنامه های خود را پس از توزیع در آزمایش کنندگان بتا و به ویژه نحوه اداره یک فروشگاه کوچک در خارج از فروشگاه Play ، تجزیه و تحلیل می کنیم.
در تاریخچه کوروتین ها سفر کنید ، یاد بگیرید که چه مشکلی در حل آنها خوب است - و چگونه می توان از آنها به طور م effectivelyثر در برنامه های Android ما استفاده کرد.
وقتی با یک مشکل دشوار روبرو هستید که یک راه حل مبهم دارد ، روشهای مختلفی را که می توانید اتخاذ کنید و موارد مختلفی را جستجو کنید.
با خاموش شدن اینترنت چه اتفاقی می افتد؟ چگونه می توان پنج قرص موجود در رستوران خود را با خوشحالی حفظ کرد تا زمانی که روتر دوباره به برق وصل شود؟ وقتی همه افراد آنلاین شدند ، چگونه همه فعالیت هایی را که ثبت کرده اید آشتی می دهید؟
ما به اصول اصلی این الگو و نحوه اعمال آنها در برنامه های اندرویدی خود خواهیم پرداخت. ما به جزئیات اجرایی دقیق نگاه خواهیم کرد و برخی از مزایای آن را بررسی خواهیم کرد. آشنایی با Kotlin و RxJava فرض شده است.
با جدا شدن از مراحل سنتی دو سرعت طراحی ، آنها را با هم محو می کنیم تا چرخه توسعه را در آنچه "ساختمان با سرعت فکر" می نامیم بیشتر کاهش دهیم.
بحث در مورد بهینه سازی برنامه و زمان شروع سرد چیز جدیدی نیست. در این سخنرانی ، من می خواهم رویکردی متفاوت داشته باشم ، موارد جداگانه را برای برنامه های مختلف Uber در نظر بگیرم و بهینه سازی ها را به صورت کاملاً متنی بررسی کنم.
این سخنرانی شما را در معرض دوازده یا چند روش DSL قرار می دهد. در پایان این سخنرانی ، شما مغز پر از ایده خواهید داشت که می توانید با استفاده از آنها از قابلیت های کوتلین استفاده کامل کنید.
اخیراً ، Google از بسیاری از ابزارهای جدید و شگفت انگیز رونمایی کرده است که می توانند به شما کمک کنند برنامه خود را به سطح بالاتری برسانید ، با ارائه یک تجربه معنادار و سرگرم کننده بدون ایجاد سردرد دیگر ، کاربران خود را بیشتر درگیر خود کنید.
در این گفتار ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه CI و اتوماسیون می تواند به تیم های بزرگ و کوچک کمک کند تا بهره وری ، ارتباطات و شفافیت را افزایش دهند.
WorkManager کتابخانه نمایندگان هوشمند جدید شما است که این مسئله پیچیده پردازش پس زمینه را حل می کند. من یک مشکل در دنیای واقعی و اینکه چگونه WorkManager پیشرفت نسبت به راه حل های موجود است را نشان خواهم داد.
بیاموزید که چگونه از طریق حمایت از کارمندان مردمی تغییر در شرایط کار یا محصولات کارفرمای خود را به طور مثر انجام دهید.
در این گفتار ، برخی از مزایای استفاده از Flutter ، چگونگی مقابله با چالشهای رایج هنگام استفاده از آن ، و چطور می تواند باعث ایجاد همکاری بهتر بین طراحان و توسعه دهندگان شود.
ما بررسی خواهیم کرد که برنامه نویسی واکنش پذیر چیست و تاریخچه آن چیست. ما به روشهایی که جامعه Android از فناوریهای واکنشی استفاده کرده است و اینکه چگونه می تواند گام بعدی را در جهت استفاده از این فن آوریها در جهت ایجاد برنامه های واکنش پذیر پایان یافته پایان دهد ، اشاره خواهیم کرد.
این بحث راهی را برای کنترل جریانهای پیچیده با استفاده از دستگاه حالت محدود نشان می دهد. ما از Kotlin و RxJava پایه برای ایجاد یک ماشین حالت محدود عمومی استفاده خواهیم کرد که به ما امکان می دهد منطق حالت و UI را به خوبی جدا کنیم.
در این جلسه، خلاصهای از کتابخانههای Kotlin Coroutines و SqlDelight را به همراه نسخههای نمایشی برنامهنویسی زنده میبینید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام کتابخانه در این دنیای Kotlin برای شما مناسب است.
شما با درک واضح تری از این که چرا آزمونها مهم هستند و ارزش وقت گذاشتن را دارند ، سخنرانی را ترک خواهید کرد و در نهایت می توانید نکاتی را برای نوشتن تستهای قوی و با قابلیت نگهداری بیشتر به کار بگیرید.
در این گفتار ما مراحل اساسی را که به شما کمک می کند تا متریال سازی ، ساختارشکنی و کنترل آن صدا شوید ، کمک می کند تا اطلاعات مفیدی را که می تواند به شما در رشد و نمو آوارها و شلوغی کمک کند ، تشخیص دهید.
شما این سخنرانی را با دانش اولیه مورد نیاز برای شروع سرگرمی با MotionLayout و ایجاد انیمیشن/انتقال خود ، ترک خواهید کرد. متوجه خواهید شد که انیمیشن های دیوانه کننده یا انتقالاتی که طراحان شما به شما می دهند اکنون امکان پذیر است!
در این جلسه ، نحوه ایجاد SDK گزارش خرابی را از ابتدا با استفاده از Android UncaughtExceptionHandler Android شروع می کنید ، شروع می کنید با ضبط و ارسال ردیابی پشته ها به یک نقطه پایانی HTTP.