Diane Shaher

انیماتور دو بعدی

دایان یک انیماتور مستقل ساکن ونکوور بریتیش کلمبیا است، او همیشه از کارتون‌ها الهام می‌گرفت و تصمیم گرفت انیمیشن را به عنوان یک حرفه دنبال کند، بنابراین برای برنامه لیسانس انیمیشن به کالج شریدان رفت. در طول برنامه او در استودیویی به نام Titmouse Inc. واقع در لس آنجلس، کالیفرنیا کارآموزی کرد و پس از فارغ التحصیلی در سال 2017 توسط استودیوی ونکوور استخدام شد. از آن زمان او در برنامه های FOX، Amazon، Netflix و Disney Channel کار کرده است. اکنون برای استودیوهای تجاری مانند Linetest و .

دایان علاوه بر اینکه یک انیماتور است، علاقه زیادی به اسکیت برد دارد که از 9 سالگی تأثیر زیادی بر او داشته است. ! او همچنین اخیراً یک سرمایه گذاری جدید به نام رشته های PHRSH راه اندازی کرده است، اینستاگرام او را بررسی کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن 101: یادگیری اصول اولیه در Toonboom Harmony

Animation 101: Learning The Basics in Toonboom Harmony

در این کلاس Skillshare، دانش‌آموزان با اصول انیمیشن، آنچه که در فرآیند انیمیشن‌سازی انجام می‌شود و چگونه می‌توان چیزها را زنده کرد، یاد خواهند گرفت! با. ..


آموزش نکاتی برای ایجاد یک شخصیت زیبا و ساده و متحرک کردن آن!

Tips For Creating A Cute & Simple Character & Animating It!

این کلاس به طور خلاصه چند نکته را در مورد ایجاد یک شخصیت ساده، زیبا و جذاب به شما نشان می دهد. همچنین مراحلی در مورد نحوه متحرک سازی و حلقه زدن کاراکتر خود در حال انجام یک سیم کارت. ..