Vladimir Limarchenko

توسعه دهنده بازی، Unity3d و C#

من یک توسعه دهنده Unity3d و C# با حدود 2.5 سال تجربه در ساخت بازی هستم. من سابقه علمی هم دارم. من دکتری گرفتم. در سال 2014 در مکانیک نظری، اما پس از آن تصمیم گرفتم رویای دوران کودکی خود را برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده بازی دنبال کنم. من بیشتر به ساخت بازی های دو بعدی علاقه دارم. به نظر من، یک بازی عالی باید دارای یک عنصر تاکتیکی یا پازل باشد.

در چند سال گذشته من همچنین به عنوان مربی کار کرده ام و دوره های متعددی را در زمینه توسعه بازی ایجاد کرده ام. برخی از موضوعات دوره های من عبارتند از: ساخت یک بازی 2048، ساخت برنامه های مسابقه، ایجاد یک بازی ساده حیوان خانگی مجازی، متحرک سازی شخصیت های دو بعدی، ساخت یک سیستم شخصی سازی شخصیت های درون بازی.

من همیشه مایل به آزمایش و کار بر روی مکانیک های بازی جالب و چالش برانگیز هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش کدنویسی بازی کارت بازرگانی سیستم نبرد با Unity 3D

Learn To Code Trading Card Game Battle System With Unity 3D

یک راهنمای جامع و آسان برای یادگیری جعبه سیستم نبرد بازی کارت تجاری با Unity 3D.